۱۶:۳۵ - سه شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۵

نتیجه سه سال نرمش و مذاکره، نارضایتی همه است /اصرارکنندگان بر انجام مذاکرات با غرب، اذعان بر بی‌اثری آن دارند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه بعضی‌ها فکر می‌کنند اگر با دنیای غرب آرام صحبت کنید رفتارهایشان انسانی می‌شود، گفت: امروز کسانی که مصر بودند مذاکرات، وضع ما را بهتر می‌کند می‌گویند این مذاکرات اثری نداشته است.

به گزارش شاهین پرس؛ سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین امروز در مراسم اختتامیه نهمین دوره مسابقات لیگ علمی پایا ویژه دانش آموزان بسیجی مقاطع تحصیلی مختلف کشور که در مرکز همایش‌های بین‌المللی دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد با اشاره به اهمیت علم گفت تلاش برای دستیابی علم در حقیقت تلاش برای شناخت قدرت خداست و هر چقدر علم انسان دقیق‌تر شود از سنت‌های الهی بیشتر آگاه می‌شود.

سردار نقدی با اشاره به آیات قرآن کریم یادآور شد: انسان‌هایی که دانشمند هستند در مقابل خدا خاشع بوده و آن کسی که آگاه تر می‌شود، عظمت خدا را بیشتر می‌داند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد: عده‌ای همین که علم وسیله تقرب به خداست را ابزاری برای ستمگری،‌ زورگویی و حق خوری کردند.

وی با اشاره به جنایت‌های انجام شده در یمن و فلسطین تصریح کرد: امروز اگر یمن را بمباران می‌کنند و یا در فلسطین 200 هزار کودک کشته می‌شوند و نیز هواپیماهای بدون سرنشین و سلاح‌های آتشین آنها را دانشمندان متخصص طراحی کردند.

سردار نقدی با تاکید بر اینکه ابزار این مصیبت‌ها دانشمندان بوده‌اند گفت: امروز اگر می‌خواهیم آسوده باشیم باید ابزار علم را از دشمنان بشر بگیریم و مادامی که آنها این دانش را داشته باشند جز در زورگویی استفاده نمی‌کنند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه بعضی فکر می‌کنند اگر با دنیای غرب آرام صحبت کنیم، رفتارهایشان انسانی می‌شود گفت: سه سال با آنها گفت‌وگو کرده و با نرمش رفتار کرده‌ایم اما نتیجه آن این شد که همه از آن ناراضی هستند و حتی کسانی که مصر بودند این مذاکرات وضع ما را بهتر می‌کند الان می‌گویند اثری نداشته است.

وی با اشاره به اینکه اگر تا دیروز نوچه‌های آنان به دلیل ترسی که داشتند برخورد بهتری می‌کردند امروز آنها جرات پیدا کردند تا در منا آن جنایت را راه بیندازند و این نرمش مقابل آنها موجب شد که آنها را به فکر رساند که گویا ما ضعیف شده‌ایم.

سردار نقدی عنوان کرد: مقررات با آنها تابع قانون جنگل است و اگر در این میدان ضعیف باشیم ناخودآگاه تحت سلطه آنها قرار می‌گیریم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به روایتی از حضرت علی (ع) مبنی بر اینکه علم قدرت است، تصریح کرد: هر کس علم را بدست آورد اعمال قدرت می‌کند در نتیجه اگر آن را به دست نیاوریم باید زیردست باشیم و این یکی از قانون‌های جاری در خلقت است.

سردار نقدی با بیان اینکه تلاش برای کسب علم تلاش برای کسب قدرت است، افزود: البته قدرتی که در خدمت اخلاق باشد.

وی بیان داشت: باید برای کسب اخلاق و تربیت دینی تلاش کنیم و علم مان را بر علیه انسان‌ها به کار نگیریم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین، مسابقات علمی پایا را که با حضور 50 هزار دانش آموز برگزار شد افتخاری برای موسسه علمی رزمندگان اسلام برشمرد و از دانش آموزان خواست برای پیشرفت علمی در زندگی شان به دو موضوع احترام به پدر و مادر و ادای نماز در اول وقت اهتمام ورزند.

منبع:فارس

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.