۰۹:۰۰ - چهارشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۴

6 الی 12 بهمن ماه؛

هفته ای به نام شاهین شهر با 21 ویژه برنامه متنوع

شاه رجبیان مدیرعامل سازمان فرهنگی، ورزشی و تفریحی شهرداری شاهین‌شهر ویژه برنامه های هفته نکوداشت شاهین‌شهر که از 6 تا 12 بهمن ماه با حضور مسئولان کشوری برگزار می‌شود را تشریح کرد.

به گزارش  پایگاه خبری شاهین نا؛ مدیرعامل سازمان فرهنگی، ورزشی و تفریحی شهرداری شاهین‌شهر در آستانه هفته نکوداشت شاهین شهر در جمع خبرنگاران گفت: 6 تا 12 بهمن ماه امسال به نام هفته نکوداشت شاهین شهر نامگذاری شده است که بیش از 21 ویژه برنامه برای این هفته پیش بینی شده است.

وی افزود: همه ساله هفته نکوداشت شاهین شهر با دهه مهدویت تقارن داشت که به منظور دستیابی به اهداف اصلی این نامگذاری امسال هفته دوم بهمن ماه انتخاب شد.

روح‌الله شاه رجبیان به آمار بالای جوانان نخبه و همچنین وجود دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی متعدد در این شهر اشاره و تاکید کرد: حضور جوانان فرهیخته و نخبه با پایه های علمی قوی برای داشتن شهری مدرن و پیشرفته مسئولان را بر آن داشت تا شاهین شهر را به نام شهر دانش و خلاقیت نامگذاری و معرفی نمایند.

وی مردمی بودن برنامه های هفته نکوداشت را مهمترین ویژگی برنامه های هفته شاهین شهر دانست و خاطر نشان کرد: حضور و مشارکت گسترده شهروندان در برگزاری ویژه برنامه ها به پربارتر شدن و رسیدن به هدف اصلی سازمان کمک خواهد کرد.

مدیر عامل سازمان فرهنگی تفریحی ورزشی شاهین شهر این هفته را فرصت مناسبی برای معرفی استعداد و توانمندی های بالقوه موجود در این شهر دانست و افزود: ویژه برنامه های هفته نکوداشت شاهین شهر با اعتباری بالغ‌ بر 200 میلیون تومان و همکاری بخش های مختلف شهرداری، ادارات و دستگاه های اجرایی شهر برگزار می شود.

وی با اشاره به رئوس برنامه های پیش بینی شده همایش تجلیل از نخبگان را یکی از شاخص ترین برنامه های این هفته عنوان کرد و افزود: شاهین شهر دارای 12 نخبه، 132 استعداد برتر و بیش از 400 فعال علمی، فرهنگی و هنری می باشد.

شاه رجبیان برگزاری سمینار فرصت های سرمایه گذاری را یکی دیگر از برنامه های مهم هفته شاهین شهر دانست و افزود: این سمینار به منظور معرفی فرصتهای شغلی و سرمایه گذاری و جذب سرمایه گذار برگزار می شود.

وی با تاکید بر اینکه امسال جشنواره ملی شعر کودک نخواهیم داشت خاطرنشان کرد: با توجه به تغییر رویکرد در برگزاری جشنواره ملی شعر کودک به سمت آموزش و تربیت شاعران کودک و نوجوان با اولویت کودکان شاهین شهر، در همایش شعر کودک از دفتر شعر کودکان شاعر شاهین شهر رونمایی می شود.

مدیر عامل سازمان فرهنگی، ورزشی و تفریحی یکی دیگر از ویژگی های برنامه های هفته نکوداشت شاهین شهر را تقارن برنامه های اختتامیه هفته شاهین شهر با شروع ویژه برنامه های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر عنوان کرد و افزود: در آخرین روز هفته شاهین شهر دوازدهم بهمن و سالروز ورود حضرت امام(ره) به میهن اسلامی همایش ولایت فقیه در تالار شیخ بهایی برگزار می شود.

همایش تجلیل از نخبگان، تجلیل از خانواده های معظم شهدا با حضور یکی از خانواده های شهدای هسته ای، برگزاری سمینار فرصت های سرمایه گذاری، همایش شعر کودک، برگزاری برنامه های پرفورمنس و جشن‌های شهروندی در محلات مختلف شهر، برپایی بازارچه صنایع‌دستی بانوان در ساختمان نگارستان، جشنواره غذاهای سنتی در ورزشگاه تختی، برگزاری مسابقه کشوری کاراته، مسابقه والیبال هنرمندان، ورزش باستانی در مدارس شهر، پیاده‌روی عمومی و برگزاری همایش ولایت فقیه در آخرین روز از هفته نکوداشت و اولین روز دهه مبارک فجر از جمله برنامه های سازمان فرهنگی، تفریحی و ورزشی شهردار شاهین شهر برای هفته نکوداشت شاهین شهر می باشد که با حضور معاون ریاست جمهوری برگزار خواهد شد.

FINAL email (1)

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.