۱۲:۱۱ - پنجشنبه ۱۳ فروردین ۱۳۹۴

با آیندگان در ارتباط باشید

به جا گذاشتن آثاری از خود برای آیندگان بسیار ارزشمند است و حتما بسیار مشکل، در میان میلیون ها انسان که از‌ ابتدا به این دنیا آمده و رفته اند تنها تعداد محدودی توانسته اند از خود آثاری به جا بگذارند و خود را به آیندگان بشناسند.

به گزارش پایگاه خبری”شاهین نا” برخی افراد تربیت صحیح فرزندان را آثاری خوب می‌دانند و برخی‌ دیگر اکتشاف یک دستگاه پیچیده و یا رفتن به سیاره ای دیگر. yourbot نام دستگاهی است که بعد از فوت شما به آیندگان اجازه می دهد تا شما را بهتر بشناسند و با شما ارتباط برقرار کنند.

البته شاید بتوان گفت این همان دستگاه سفر به زمان است که همه اسم آن‌را شنیده‌اند و به دنبال ساخت آن بوده‌اند. این دستگاه به شما اجازه می‌دهد تا خصوصیات اخلاقی‌ و داستان زندگی‌ خود را ذخیره کنید تا بعد از شما در اختیار نوادگان شما قرار گیرد. ابتدا می‌بایست توسط این دستگاه یک اسکن 3D از سر خود بیاندازید، سپس به برخی‌ سوال‌ها که توسط اساتید دانشگاه تهیه شده‌است پاسخ بدهید، نیازی نیست همه سوال‌ها را یکجا پاسخ دهید زیرا این امر امکان پذیر نیست و باید به مرور زمان انجام گیرد تا پایگاه اطلاعاتی شما به مرور زمان تکمیل گردد، از طریق نرم‌افزار مربوطه و یا مرورگر به سوال‌ها پاسخ می‌دهید تا در آتی این دستگاه از طریق اتصال وای‌فای به پایگاه اطلاعاتی شما، این امکان را برای آیندگان فراهم کند تا با شما صحبت کنند و یا خاطرات شما را بشنوند.

635634653930030750

برای اینکه مدل سه بعدی شما کاملا دقیق و نزدیک به حالت واقعی‌ باشد، برخی‌ از اطلاعات و خاطرات شما مثل اولین روز مدرسه، ازدواج کردن و غیره باید به صورت ویدیو در پایگاه اطلاعاتی شما ضبط گردد.

شرکت سازنده این دستگاه تضمین کرده است که در صورت خرید دستگاه، پایگاه اطلاعاتی‌ افراد را تا ۲۰۰ سال نگاه خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.