۱۷:۱۰ - جمعه ۱۲ دی ۱۳۹۳

امام جمعه شهر گز:

حکومت بحرین دست نشانده ایادی استکبار است/ هدف کشف حجاب رضاخانی، گسترش فساد در جامعه بود

حجت الاسلام هاشمی امام جمعه شهر گز در خطبه های نماز جمعه گفت: رضاخان به بهانه اتحاد در شکل و فعال کردن قشر بانوان اما در اصل با هدف از بین بردن قشر زنان در تربیت نسل و فرزندان و به فساد کشاندن جامعه و همچنین سرگرم کردن جوانان به مسائل حیوانی و شهوانی مسئله حجاب را مطرح کرد.

به گزارش پایگاه خبری“شاهین ناحجت الاسلام سید حمید رضا هاشمی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر گز ضمن توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و ترک معاصی، آعاز امامت حضرت ولی عصر(عج) را تبریک گفت و افزود: عوامل دستگاه خلافت عباسی پس از به شهادت رساندن حضرت امام حسن عسکری(ع) و برای جلوگیری از به امامت رسیدن فرزند ایشان علاوه بر بازرسی منزل حضرت امام عسکری علیه السلام، سرداب مقدسه و منازل شیعیان را نیز مورد بازرسی قرار دادند. ولی از آنجاییکه اراده الهی بر بقای امامت حضرت بود وجود امام مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف را با غیبت صغری حفظ کرد.

امام جمعه شهر گز در بخش دیگر خطبه های نماز جمعه با اشاره به روز هفدهم دی ماه سالروز کشف حجاب رضاخانی اظهار داشت: رضاخان به بهانه اتحاد در شکل و فعال کردن قشر بانوان اما در اصل با هدف از بین بردن قشر زنان در تربیت نسل و فرزندان و به فساد کشاندن جامعه و همچنین سرگرم کردن جوانان به مسائل حیوانی و شهوانی مسئله حجاب را مطرح کرد.

خطیب نماز چمعه شهر گز با توصیه به بانوان در رعایت حداقلی حجاب زن مسلمان که پوشش تمام بدن بجز وجه و کفین بدون آرایش و آشکار نمودن زینت و لباس تنگ و چسبان است خاطر نشان کرد: امروز دشمنان همین اهداف را در شکل جدید پیگیری می کنند و باید همه هوشیار باشیم.

حجت الاسلام هاشمی به دستگیری شیخ سلمان رهبر وفاق اسلامی بحرین اشاره کرد و افزود: حکومت بحرین برای فرار از بحران داخلی و ایجاد رعب و وحشت بین مسلمانان، حسینیه ها و مساجد را تخریب و قرآن ها را سوزانده و با دادن مجوز به انگلیس برای احداث پایگاه نظامی در کشور و همچنین عدم تحمل آزادی بیان، بیانگر این حقیقت است که این رژیم دست نشانده ایادی استکبار است.

وی در پایان ضمن پیشنهاد اقامه نماز استغاثه باران، تذکراتی نیز به مشاورین املاک در اجاره دادن منازل به افراد مجرد داد.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.