۱۲:۰۳ - سه شنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۲

نشست صمیمانه بازنشستگان با ارکان شهرداری

طی آئینی در روز میلاد حضرت امام الهادی (ع) با حضور رئیس شورای شهر ، شهردار و نیز معاون اداری مالی و حدود 80 تن از پیشکسوتان و بازنشستگان شهرداری ، از خدمات صادقانه این عزیزان تجلیل شد .

thumbnail5678

طی آئینی در روز میلاد حضرت امام الهادی (ع) با حضور رئیس شورای شهر ، شهردار و نیز معاون اداری مالی و حدود 80 تن از پیشکسوتان و بازنشستگان شهرداری ، از خدمات صادقانه این عزیزان تجلیل شد .

به گزارش پایگاه خبری شاهین نا، در آئینی  که گفته میشود برای اولین بار ظرف چند سال اخیر بر پا شده ، شهردار ضمن تقدیر از همکاران بازنشسته موفقیت امروز شهرداری را یادگار ارزشمند کارکنان دیروز قلمداد کرد .

دکتر ذاکری گفت : بازنشستگان سرمایه معنوی و گرانبهایی هستند که باید ضمن بهره گیری از تجارب ارزشمندشان ، همواره مورد تکریم باشند .

شهردار اضافه کرد : انتقال تجربه بازنشستگان به پرسنل موجود می تواند بهره وری سازمانی را افزایش دهد و باید نظام خاصی برای این مهم تعریف شود .

وی تصریح کرد : اگر بازنشستگی از نظر قانون یک ترک خدمت یا عدم ارتباط ظاهری تلقی می شود اما از شما می خواهم با همفکری و ادامه همکاری معنوی ، ما از نعمت تجربه خود بهره مند سازید .

دکتر ذاکری اظهار داشت : اگر امروز شاهین شهر به درجات خوبی در زیبایی و انتظام رسیده و مورد توجه قرار گرفته جز تلاش شما پشتوانه دیگری ندارد و من بعنوان شهردار بر خود لازم میدانم قدردان این زحمات باشم .

در ادامه این نشست ، برخی از همکاران سابق به ذکر مشکلات و نیز ارائه راه حلهایی در مسیر آبادانی بیشتر شهر پرداختند که در هر مورد با دستور پیگیری شهردار مواجه شد .

بخش پایانی این مراسم به سخنان رئیس شورای اسلامی شهر اختصاص داشت .

حمیدرضا مقدسی گفت : شهرداری باید بخود ببالد که بازنشستگانی جون شما دارد که علیرغم کهولت سن باز هم خود را وظیفه مند شهرداری می دانید و با جان و دل با این سازمان همکاری می نمائید .

رئیس شورای شهر آنگاه خدمات رفاهی به بازنشستگان را بعنوان یک اولویت مطرح نمود و گفت : می دانم که شهردار محترم نسبت به شما علاقه ویژه ای دارد و هر چه در توان دارد را برای رفاه شما مصروف می نماید اما باز تاکید می کنم که شورای شهر در این امر پشتیبان شهردار است و قول میدهیم لوایح رفاهی که شهرداری پیشنهاد نماید را بطور خاص بررسی و تصویب نماییم .

وی همچنین خواستار آن شد که در اساسنامه جدید تعاونی مسکن سهمی نیز برای بازنشستگان منظور شود .

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.