۲۰:۴۲ - دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۲

بررسی و آشنایی کامل با هتل میراژ کیش

به طور کلی اگر به دنبال اقامت در هتلی باکیفیت و امکانات ویژه در جزیره کیش هستید، هتل میراژ کیش یکی از بهترین گزینه‌هاست که می‌توانید به آن اعتماد کنید.

بدون شک، جزیره کیش با جاذبه های فرهنگی و طبیعی فراوان یکی از مقاصد محبوب گردشگری در ایران است. در این جزیره زیبا، هتل­های بسیاری متمرکز شده­اند که برای اقامت مسافران و گردشگران بهترین خدمات را ارائه می­دهند. هتل میراژ کیش از معروف­ترین هتل­های این جزیره است که با امکانات و خدمات بی­نظیر، یکی از بهترین گزینه­های اقامتی کیش محسوب می­شود. چنانچه عازم کیش هستید، با اقامت در این هتل لحظات شاد و دلچسبی را خواهید گذراند. در این مطلب با ما همراه باشید تا شما را به طور کامل با این هتل شگفت­انگیز آشنا کنیم.

درباره هتل میراژ

هتل میراژ کیش یکی از بهترین هتل­های این جزیره است که در سال 1397 تأسیس شد. این هتل 5 ستاره که در سواحل خلیج فارس واقع شده، دارای 8 طبقه است که انواع مختلفی از اتاق­ها و سوئیت­ها را در خود جای داده است. سبک معماری مدرن و منحصربه­فرد هتل میراژ باعث شده تا از شهرت بالایی در بین دیگر هتل­های کیش برخوردار باشد. تزیینات زیبای گچبری، آینه­کاری پلکان­ها، راهروها و فضاهای عمومی که الهام گرفته از سبک ایرانی و اسلامی است، از برجسته­ترین ویژگی­های معماری هتل میراژ به شمار می­آیند.

امکانات و خدمات هتل میراژ

قرارگیری هتل میراژ در نزدیکی سواحل و ارائه امکانات لوکس و باکیفیت باعث شده این هتل در ردیف هتل­های 5 ستاره کیش قرار گیرد. امکاناتی که این هتل در اختیار مسافرانش قرار می­دهد شامل آتلیه، رستوران، کافی­شاپ  و … می­شوند؛ علاوه بر امکانات عمومی، هتل میراژ کیش، امکانات تفریحی جذابی برای میهمانانش در نظر گرفته که سونا، استخر، جکوزی و باشگاه ورزشی از جمله آنان هستند.

رستوران هتل با ظرفیت 300 نفر و تنوع کامل غذاها، قادر به پذیرایی از ذائقه­ها و سلایق متفاوت گردشگران است. در کنار همه این­ امکانات، پارکینگ هتل با گنجایش 10 خودرو، مکانی امن برای آن دسته از افرادی است که نگران پارک خودروی خود هستند. هتل میراژ امکانات دیگری نیز دارد که شامل موارد زیر است:

  • لاندری
  • نمازخانه
  • اتاق چمدان
  • خدمات بیدارباش
  • پذیرش 24 ساعته
  • کپسول آتش نشانی

مشخصات واحدهای هتل میراژ

هتل میراژ کیش، دارای 178 باب اتاق و سوئیت است که متناسب با نیاز و بودجه خود می­توانید یکی از آن­ها را انتخاب نمائید. این اتاق­ها که شامل اتاق دبل استاندارد، اتاق سه تخته استاندارد، کابا استاندارد سه نفره و اتاق توئین استاندارد میشوند، از امکانات مدرنی برخوردار هستند. تمامی این اتاق­ها دارای دکوراسیون و مبلمان مدرن، پذیرایی روزانه و اتصال اینترنت رایگان هستند. چشم­انداز زیبای دریا، ویژگی اغلب این اتاق­ها است که باعث جذب بسیاری از گردشگران به هتل میراژ شده است. محیط دلباز و طراحی متنوع اتاق­ها بی­­شک باعث ترغیب و رضایت اکثر مسافران خواهد بود. سایر امکانات هتل عبارتند از:

  • حمام
  • بالکن
  • چای­ساز

 

  • تلویزیون
  • رخت­آویز
  • صندوق امانات
  • سیستم تهویه مطبوع
  • سیستم اعلام حریق

جاهای دیدنی نزدیک هتل میراژ

از جذاب­ترین هتل­های کیش، هتل میراژ است که به دلیل موقعیت مکانی بسیار مطلوب، دسترسی راحتی به اماکن مهم این جزیره دارد. با اقامت در این هتل می­توانید از سواحل زیبا، جاذبه­های فرهنگی و تاریخی کیش نیز دیدن کنید. بازدید از این اماکن، تجربه یک سفر فوق­العاده­ را برای شما به ارمغان خواهند آورد. در ادامه به برخی از جاهای دیدنی اطراف هتل میراژ کیش اشاره خواهیم کرد.

بازار پردیس

یکی از بازارهای محلی و معروف کیش، بازار پردیس است که در فاصله کمی از هتل میراژ قرار دارد. در این بازار هر آنچه که به دنبال آن هستید، از لباس و اکسسوری گرفته تا سوغات و صنایع دستی را میتوانید با قیمت مناسبی خریداری کنید. هنرها و سوغاتی­های محلی، اجناس چرمی، جواهرات و محصولات دست­ساز با تنوع بالا، از جمله محصولات موجود در این بازار هستند. اگر به فرهنگ و تاریخ جزیره کیش علاقه­مند هستید، بازدید از این بازار را از دست ندهید.

پارک مرجان

یکی از جاذبه­های دیدنی کیش پارک مرجان است که در 5 کیلومتری هتل میراژ قرار گرفته است. این بوستان زیبا که به صورت یک باغ وحش دریایی طراحی شده، زیستگاه انواع مختلفی از ماهی­ها، صدف­ها و موجودات دریایی است.

پارک مرجان از 3 بخش اصلی تشکیل شده که شامل بخش ماهی­های تک­تک، ماهی­های گروهی و موجودات دریایی می­شوند. بازدید از پارک مرجان، فرصت دیدن ماهی­های رنگارنگ، مرجان­های دریایی، شیرجه­زدن در آب و لذت­بردن از فعالیت­هایی نظیر اسکوبا و شنا را به شما خواهد داد.

پارک سیمرغ

یکی دیگر از جاذبه­های دیدنی و تفریحی بسیار محبوب کیش، پارک سیمرغ است که با مساحتی بالغ بر 15 هکتار در قلب شهر کیش قرار دارد. این پارک بسیار زیبا که 10 دقیقه تا هتل میراژ کیش فاصله دارد، دارای امکاناتی برای تفریح و سرگرمی خانواده­ها، گردشگران و علاقه­مندان به فعالیت­های خارج از منزل است. از جمله این امکانات می­توان به بازی­های اکشن، تفریحی و آموزشی، همچنین مسیرهای پیاده­روی، بازی­های کودکان، رستوران­ها و کافی­شاپ­ها اشاره کرد.

پارک بزرگ سیمرغ، باغ­های بسیار زیبایی دارد که می­توانید در آن­ها به پرورش انواع گیاهان و درختان بپردازید. این باغ­ها دارای گونه­های مختلفی از گیاهان بومی و غیر بومی ایران هستند که فرصت مناسبی برای آشنایی با بومیان این منطقه را نیز برای شما فراهم می­آورند.

اسکله تفریحی

اسکله تفریحی یکی از جاذبه­های پرطرفدار کیش است که با 437 متر طول، در سال 1385  افتتاح شد. این اسکله با استفاده از تجهیزات کاملاً حرفه­ای، بسیار متناسب گردشگرانی است که به شنا، شیرجه و انواع فعالیت­های آبی دیگر علاقه­مند هستند؛ به علاوه در این مکان می­توانید از امکانات دیگری که شامل رستوران، کافیشاپ و فروشگاه می­شوند نیز بهره­مند شوید. رستوران­های محلی کیش، فرصت مناسبی برای استراحت و لذت­بردن از غذاهای لذیذ جنوبی است.

شهر باستانی حریره

یکی از جاذبه­های تاریخی و فرهنگی کیش، شهر باستانی حریره است که در 600 متری هتل میراژ قرار گرفته است. این شهر باستانی شامل بازسازی­هایی از دوران ساسانی و اسلامی است که در گذشته مرکزی برای تجارت ابریشم بوده است. در شهر حریره، با خیابان­های بلند، بازارچه­های سنتی، مساجد باستانی و ساختمان­هایی که معماری سنتی در آن­ها موج می­زند، آشنا خواهید شد.

قیمت هتل میراژ

هتل میراژ با بیش از 170 باب واحد اقامتی با قیمت­های مناسب، امکانات و خدمات بی­نظیر، بسیار مورد استقبال گردشگران داخلی و خارجی قرار گرفته است. در مورد نرخ اقامت در این هتل باید گفت که این قیمت­ها، بسته به فصل، روز هفته و نوع اتاق انتخابی متفاوت خواهند بود. با این حال، هتل میراژ کیش با توجه به خدمات باکیفیتی که در اختیار مسافرانش قرار می­دهد، قیمت­هایی را ارائه می­دهد که قطعاً ارزش آن را دارند.

فاصله هتل میراژ تا جاهای دیدنی کیش

هتل میراژ با موقعیت مکانی بسیار عالی، به شما این امکان را می­دهد تا به راحتی و در کوتاهترین زمان ممکن به جاهای دیدنی کیش رفته و از تفریحات و جاذبه­های آن لذت ببرید، به طوری که با استفاده از وسایل نقلیه عمومی، تاکسی و یا حتی پیاده­روی می­توان به راحتی به این جاهای دیدنی دسترسی پیدا کرد. در ادامه به فاصله هتل میراژ کیش تا اماکن معروف این جزیره می­پردازیم:

  • فاصله تا بازار ونوس 4 دقیقه با خودرو
  • فاصله تا بازار پردیس 4 دقیقه با خودرو
  • فاصله تا سینما لبخند 6 دقیقه با خودرو
  • فاصله تا اسکله تفریحی 3 دقیقه با خودرو

فاصله هتل پنج ستاره میراژ کیش تا فرودگاه چقدر است؟

فاصله میان هتل میراژ تا فرودگاه بین‌المللی کیش حدود 6.5 کیلومتر بوده و پیمودن این مسافت با خودرو کمتر از 10 دقیقه به طول می‌انجامد. هتل میراژ در اکثر ایام دارای سرویس ترانسفر فرودگاه برای مسافران است و مهمانان گرامی می‌توانند در صورت تمایل از آن استفاده کنند.

جمع­بندی

به طور کلی اگر به دنبال اقامت در هتلی باکیفیت و امکانات ویژه در جزیره کیش هستید، هتل میراژ کیش یکی از بهترین گزینه­هاست که می­توانید به آن اعتماد کنید.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.