۰۹:۴۵ - شنبه ۰۲ اردیبهشت ۱۴۰۲

به مناسبت سالروز تاسیس سپاه

بیانیه ناحیه مقاومت بسیج شاهین‌شهر و میمه

ناحیه مقاومت بسیج شاهین‌شهر و میمه به مناسبت فرارسیدن دوم اردیبهشت ماه سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دستور حضرت امام خمینی(ره) بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش شاهین پرس؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شاهین‌شهر و میمه به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد پرسنل و بسیجیان این ناحیه در دفاع از حریم ولایت، امنیت و تمامیت ارضی کشور و ارزش‌های انقلاب اسلامی لحظه‌ای کوتاهی نخواهند کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

سپاه پاسداران انقلاب در سایه اتخاذ تدابیر الهی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در دوم اردیبهشت ماه سال ۱۳۵۸ تاسیس شد تا بتواند فلسفه وجودی خود را در پاسداری از دستاوردها و ارزش‌های انقلاب اسلامی معنا کند. حاصل این مجاهدت‌ها در طول بیش از چهار دهه از انقلاب اسلامی نثار هزاران شهید گلگون کفن، جانبازان و ایثارگران بود.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همه شرایط در کنار مردم قرار دارد و آماده خدمت به مردم است، یک زمان در عرصه دفاع از کشور همراه با دیگر نیروهای مسلح روبه روی دشمن تا دندان مسلح ایستاده و اجازه ندادند دشمنان قسم خورده به اهداف شوم خود برسند، در یک زمان دیگر با هدف دفاع از حریم اهل بیت سلام الله علیهم در آن سوی مرزها در تقابل با جبهه کفر و تکفیر، شهدایی را تقدیم اسلام نمود و در مواقع لازم به منظور سازندگی و محرومیت زدایی به کمک دولت ها آمد و پروژهای متعددی را در کشور راه‌اندازی کرد.

ناحیه مقاومت بسیج شاهین‌شهر و میمه ضمن گرامیداشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، این روز تاریخی را به پاسداران حریم ولایت، بسیجیان سرافراز و عموم مردم شهرستان تبریک و تهنیت عرض نموده و اعلام می دارد با خون سرخ شهدا پیمان می بندد که در دفاع از حریم ولایت و امنیت کشور لحظه‌ای کوتاهی نکرده و دوشادوش دیگر نیروهای مسلح کشور دست زیاده خواهان و متجاوزان به امنیت و تمامیت ارضی کشور را قطع خواهد کرد.

سرهنگ پاسدار مهدی ابراهیمی
فرمانده ناحیه مقاومت ناحیه

دوم اردیبهشت 1402

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.