۱۷:۱۲ - شنبه ۱۲ فروردین ۱۴۰۲

پلمپ ۱۲ واحد صنفی متخلف حفظ حرمت ماه مبارک رمضان در شاهین‌شهر

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر میمه با اشاره به اجرای طرح تشدید نظارت و کنترل صنوف در ماه مبارک رمضان از پلمب ۱۲ واحد صنفی متخلف به دلیل عدم رعایت شئونات این ماه مبارک خبر داد.

به گزارش شاهین پرس؛ بهزاد ثابت راسخ از پلمپ 12 واحد صنفی متخلف خبر داد و اظهار کرد: از ابتدای شروع ماه مبارک رمضان طرح نظارت و کنترل صنوف با هدف حفظ حرمت این ماه مبارک و برخورد با مظاهر علنی روزه خواری در سطح شهرستان شاهین‌شهر و میمه به مرحله اجرا در آمده است.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه افزود: در تداوم اجرای این طرح، طی ۴۸ ساعت گذشته در شاهین‌شهر متصدیان ۲۳ واحد صنفی تذکر کتبی گرفتند و ۱۲ واحد صنفی متخلف نیز به دلیل عدم رعایت قوانین با دستور مرجع قضایی پلمپ و از ادامه فعالیت آنها جلوگیری شد.

وی تصریح کرد: در ماه مبارک رمضان جهت رفاه حال مسافران نوروزی در سطح شهرستان برای تعداد ۳۰ واحد صنفی اغذیه و رستوران نیز مجوز فعالیت با استتار، همراه با رعایت شئونات این ماه مبارک صادر شده است.

ثابت راسخ با تاکید بر استمرار اجرای طرح نظارتی صنوف تا پایان ماه مبارک رمضان از شهروندان محترم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.