۰۹:۳۸ - دوشنبه ۰۳ بهمن ۱۴۰۱

اقدام مذبوحانه اتحادیه اروپا بدعتی در قواعد و مقررات بین المللی است

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه با صدور بیانیه ای اقدام مذبوحانه اخیر پارلمان اروپا در قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست «سازمان‌های تروریستی» را محکوم کرد.

به گزارش شاهین پرس؛ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه در بیانیه ای اقدام مذبوحانه اخیر پارلمان اروپا در قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست «سازمان‌های تروریستی» را بدعتی در قواعد و مقررات بین المللی دانست و تاکید کرد این اقدام مذبوحانه امنیت، آرامش و صلح منطقه ای و جهانی را تحت تأثیر قرار خواهد داد که پارلمان اروپا بایستی مراقب عواقب آن باشد.

متن بیانیه به شرح ذیل است؛ 
بسم الله الرحمن الرحیم

اقدام مذبوحانه اخیر پارلمان اروپا در قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست آنچه که «سازمان‌های تروریستی» نامیده است را قویاً محکوم کرده و نسبت به عواقب آن هشدار می دهیم.
پارلمان درمانده اروپا در پیروی از سیاست های خصمانه رژیم تروریستی آمریکا و دولت جعلی صهیونیستی پس از ناکامی در پروژه تزریق ناآرامی به درون مرزهای جمهوری اسلامی ایران در اقدامی مضحک، ذوالفقار ولایت و دژ مستحکم امت و یکی از بازوان توانمند دفاعی ملت عظیم‌الشأن ایران اسلامی یعنی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را (که به اذعان دوست و دشمن، بزرگترین هسته تروریستی در منطقه یعنی داعش را نابود و مضمحل کرد) در فهرست گروه های تروریستی قرار داده، تا بیش از پیش استانداردهای دوگانه، ضدامنیتی و برخلاف همه قوانین و ضوابط حقوقی و بین‌المللی را به جهانیان نشان دهند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان نهاد و مجموعه مقتدر و مردمی که اگر مجاهدت‌های او در محور مقاومت به فرماندهی قهرمان منطقه ای و بین المللی مبارزه با تروریسم یعنی شهید حاج قاسم سلیمانی نبود، چه بسا دولت‌های اروپایی، امروز تحت سیطره داعش بودند و سران آن به بردگی گرفته می شدند.

«شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه با محکومیت شدید این تصمیم نابخردانه که با ابتدایی ترین حقوق و قواعد بین المللی مغایرت آشکار دارد، تأکید می نماید که اقدام سخیف پارلمان اروپا، علاوه بر این که بدعتی در قواعد و مقررات بین المللی است، امنیت، آرامش و صلح منطقه ای و جهانی را تحت تأثیر قرار خواهد داد که پارلمان اروپا بایستی مراقب عواقب آن باشد. امت شهیدپرور ما، همگی به این نیروی مردمی، انقلابی و مقتدر می بالند و افتخار می کنند و می دانند این حرکت‌ها از سر درماندگی، استیصال و شکست نقشه ها و توطئه هایی است که در این چند سال اخیر به ویژه در طراحی و اجرای آشوب و اغتشاشات شاهد بودیم.»

«شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.