شاهین پرس

سارقان کابل‌های مخابراتی شاهین‌شهر دستگیر شدند

کدخبر: 90029
۲۹ دی ۱۴۰۱ در ساعت ۷:۰۹ بعد از ظهر

به گزارش شاهین پرس؛ سرهنگ بهزاد ثابت راسخ از دستگیری سه سارق حرفه ای کابل های مخابراتی در شهرهای شاهین‌شهر و گرگاب خبر داد و در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت کابل های مخابراتی در سطح شهرستان شاهین‌شهر و میمه که موجب قطعی تلفن و اینترنت ساکنان برخی محلات شاهین شهر و نارضایتی شهروندان شده بود بررسی موضوع برای شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه افزود: با راه اندازی واحدهای گشتی هدفمند در سطح شهرستان تلاش گسترده‌ای برای دستگیری عاملان این سرقت‌ها آغاز که در نهایت با اقدام به موقع و تیزبینی مأموران انتظامی کلانتری ۱۶ گرگاب دو سارق حرفه ای که به وسیله یک دستگاه خودروی پراید مسروقه در یکی از محلات این شهر قصد سرقت کابل های مخابراتی را داشتند دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه بیان کرد: در همین رابطه ماموران گشت انتظامی کلانتری ۱۱ شاهین‌شهر نیز یک سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار را در حین سرقت کابل های مخابراتی در یکی از محلات شاهین‌شهر دستگیر کردند.

سرهنگ ثابت راسخ با اشاره به کشف مقادیر قابل توجهی سیم، کابل و تجهیزات مخابراتی در بازرسی از خودروهای سارقان گفت: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی و در تحقیقات صورت گرفته به ۳۲ فقره سرقت کابل های مخابراتی و ۵۱ فقره تخریب زیر ساخت‌های شرکت مخابرات اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شاهین‌شهر با بیان اینکه سارقان تاکنون بیش از ۲۰ میلیارد ریال خسارت به زیرساخت‌های مخابراتی شهرستان وارد کرده‌اند خاطرنشان کرد: هر سه متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ ثابت راسخ از شهروندان خواست در صورت مشاهده موارد مشکوک در سطح محلات سریعاً مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

انتهای پیام/