شاهین پرس

سارق سابقه دار دوچرخه های محله خانه کارگر شاهین شهر دستگیر شد

کدخبر: 90023
۲۸ دی ۱۴۰۱ در ساعت ۳:۵۰ بعد از ظهر

به گزارش شاهین پرس؛ سرهنگ بهزاد ثابت راسخ از دستگیری سارق حرفه‌ای دوچرخه و موتورسیکلت با ۱۵ فقره سابقه سرقت در شاهین شهر خبر داد و اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت دوچرخه در شاهین شهر به ویژه در محله خانه کارگر، بررسی موضوع برای دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام مجموعه اقدامات هوشمندانه پلیسی و جمع آوری سرنخ های موجود در صحنه های سرقت توانستند عاملین سرقت ها را شناسایی و در عملیاتی ضربتی دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر بیان کرد: در بررسی صورت گرفته مشخص شد این سارق موتورسیکلت و دوچرخه های مسروقه را در یکی از شهرستان های مجاور می فروخته است.

سرهنگ ثابت راسخ خاطرنشان کرد: متهم که در مواجهه با ادله و مدارک پلیس چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشت در تحقیقات به عمل آمده تاکنون به ۱۵ فقره سرقت دوچرخه و موتورسیکلت در محله خانه کارگر و دیگر محلات شاهین شهر اعتراف کرده است.

این مقام انتظامی در پایان تاکید کرد: پلیس همواره با قاطعیت در مقابل سارقان و کسانی که به خاطر منافع خود به اموال شهروندان تعرض می کنند و باعث ایجاد ناامنی در جامعه می‌شوند ایستاده است و از شهروندان تقاضا داریم توصیه های پلیس را در حفظ و نگهداری اموال خود جدی گرفته و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را سریعاً با شماره تلفن ۱۱۰ به مرکز فوریت‌های پلیسی اطلاع دهند.

انتهای پیام/