۱۷:۰۰ - یکشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۱

اجرای طرح ضربتی ارتقاء امنیت در محلات مسکن مهر و ردانی پور شاهین شهر +تصاویر

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از دستگیری ۲۸ نفر خرده فروش مواد مخدر، سارق و معتاد متجاهر در اجرای طرح عملیاتی ذوالفقار و پاکسازی نقاط آلوده در محلات مسکن مهر، پردیس و ردانی پور شاهین شهر خبر داد.

به گزارش شاهین پرس؛ سرهنگ بهزاد ثابت راسخ فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از دستگیری ۲۸ نفر خرده فروش مواد مخدر، سارق و معتاد متجاهر در اجرای طرح عملیاتی ذوالفقار و پاکسازی نقاط آلوده در محلات مسکن مهر، پردیس و ردانی پور شاهین شهر خبر داد و اظهار کرد: مرحله دیگری از طرح عملیاتی ذوالفقار و پاکسازی نقاط آلوده شاهین شهر با هدف پیشگیری از گسترش کانون‌های جرم، ارتقاء امنیت و رضایت شهروندان در محلات مسکن مهر، ردانی پور و پردیس شاهین شهر به مرحله اجرا درآمد.

وی افزود: ماموران این فرماندهی در اجرای این طرح موفق به شناسایی و دستگیری ۴ سارق و ۹ فروشنده مواد مخدر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه تصریح کرد: جمع آوری ۱۵ معتاد متجاهر و انتقال آنها به مراکز ترک اعتیاد، کشف دو دستگاه خودروی مسروقه و ۵۶۰ گرم انواع مواد مخدر از نتایج دیگر اجرای این طرح بود.

سرهنگ ثابت راسخ با بیان اینکه داشتن شهری امن و عاری از هر گونه جرم برازنده مردم خوب شهرستان است خاطرنشان کرد: اجرای طرح‌های امنیت محله محور با هدف ارتقاء امنیت اجتماعی، کاهش جرایم و افزایش احساس امنیت در بین مردم با جدیت از سوی پلیس در محلات مختلف شاهین و دیگر نقاط شهرستان ادامه خواهد داشت.

وی با تاکید بر اهمیت همکاری مردم با پلیس در کاهش جرایم گفت: شهروندان محترم می توانند با ارائه هرگونه اخبار و اطلاعات پیرامون موارد مشکوک و مجرمانه، از طریق تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ ، پلیس را در این امر مهم یاری رسانند.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.