شاهین پرس

انهدام باند سارقان موتورسیکلت و قطعات خودرو با ۵۱ فقره سرقت در شاهین شهر

کدخبر: 89996
۲۲ دی ۱۴۰۱ در ساعت ۳:۱۰ بعد از ظهر

به گزارش شاهین پرس؛ سرهنگ بهزاد ثابت راسخ از انهدام باند چهار نفره سارقان موتورسیکلت و قطعات خودرو با ۵۱ فقره سرقت در بخش مرکزی این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: ماموران انتظامی شهرستان با اشراف اطلاعاتی خود و اقدامات هوشمندانه پلیسی موفق شدند ۴ نفر از اعضای یک باند حرفه ای سرقت که در محلات مختلف شاهین شهر و شهرهای گز و گرگاب اقدام به سرقت موتورسیکلت و قطعات خودرو می کردند را شناسایی کنند‌.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه افزود: این سارقان یک منزل مسکونی را در یکی از محلات شهر گرگاب پاتوق خود قرار داده و موتورسیکلت های مسروقه را در محل اوراق و قطعات آنها را به فروش می رساندند که طی یک عملیات ضربتی هر چهار متهم دستگیر شدند.

وی با اشاره به کشف قطعات اوراق شده بیش از ۷ دستگاه موتورسیکلت مسروقه به همراه اموال مسروقه دیگر در بازرسی از پاتوق سارقان بیان کرد: متهمان چاره ای جز بیان حقیقت نداشتند پس از انتقال به پلیس آگاهی در تحقیقات تکمیلی، به ۵۱ فقره سرقت موتور سیکلت، قطعات خودرو و اماکن خصوصی در سطح شهرستان اعتراف کردند.

سرهنگ ثابت راسخ خاطرنشان کرد: با شناسایی مالباختگان اموال مسروقه به آنها تحویل و متهمان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از شهروندان خواست ضمن رعایت هشدارهای انتظامی در صورت مشاهده افراد مشکوک اطراف خودروها و موتورسیکلت‌های پارک شده در فرعی ها و مناطق مسکونی سریعاً از طریق تماس با شماره ۱۱۰ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/