۱۳:۲۳ - سه شنبه ۲۰ دی ۱۴۰۱

سارق اموال داخل خودروهای پژو ۲۰۶ شاهین شهر دستگیر شد/ دعوت پلیس از مالباختگان برای شناسایی سارق

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از دستگیری سارقی که با روشی خاص اقدام به سرقت محتویات و قطعات خودروهای پژو ۲۰۶ و دیگر خودروها در سطح شاهین شهر می‌کرد خبر داد.

به گزارش شاهین پرس؛ سرهنگ بهزاد ثابت راسخ از دستگیری سارق اموال و قطعات داخل خودروها در شاهین شهر خبر داد و اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت قطعات و اموال داخل خودروهای سواری و بالاخص خودروهای پژو ۲۰۶ در محلات مختلف شاهین شهر شناسایی و دستگیری سارق در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه افزود: در نتیجه تحقیقات تخصصی کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص شد عامل این سرقت ها در ساعات پایانی شب با استفاده از یک دستگاه پژو ۲۰۶ با پلاک مسروقه اقدام به پرسه‌زنی در فرعی ها و محلات خلوت شاهین شهر کرده و با خم کردن درب خودرو ها اقدام به سرقت محتویات داخل خودروها بویژه خودروهای پژو ۲۰۶ می کند.

وی تصریح کرد: سرانجام با تلاش شبانه روزی پلیس و با سر نخ های به دست آمده سارق که جوانی ۳۵ ساله و ساکن اصفهان بود شناسایی و دستگیر شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهم تاکنون به ۱۶ فقره سرقت قطعات و اموال داخل داخل خودرو در محلات مختلف شاهین شهر اعتراف کرده است از شهروندانی که اخیراً قطعات و محتویات داخل خودرویشان مورد دستبرد قرار گرفته و احیاناً تصاویری از دوربین های مداربسته محل وقوع سرقت دارند خواست برای شناسایی سارق به پلیس آگاهی شهرستان مراجعه کنند.

سرهنگ ثابت راسخ رعایت اصول امنیتی در هنگام پارک خودرو، نصب تجهیزات بازدارنده چون دزدگیر، قفل فرمان قفل پدال بر روی آن و خودداری از پارک خودرو در مکان های تاریک و خلوت را در پیشگیری از وقوع سرقت ها بسیار موثر دانست.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.