۱۳:۱۳ - شنبه ۱۷ دی ۱۴۰۱

توقیف اتوبوس حامل سوخت قاچاق در شاهین شهر

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از توقیف یک دستگاه اتوبوس حامل ۷۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق خبر داد.

به گزارش شاهین پرس؛ سرهنگ بهزاد ثابت راسخ فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از توقیف یک دستگاه اتوبوس حامل ۷۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق خبر داد و اظهار کرد: در ادامه مبارزه با قاچاق سوخت و جلوگیری از هدر رفت سرمایه های ملی روز گذشته مأموران انتظامی شهرستان با اشراف اطلاعاتی خود یک دستگاه اتوبوس حامل سوخت قاچاق را شناسایی و آن را در یکی از محلات شاهین‌شهر متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی صورت گرفته از این اتوبوس مقدار ۷۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق و خارج از شبکه قانونی توزیع که برای انتقال به جنوب شرق کشور داخل یک باک اضافه در خودروی مذکور بارگیری شده بود کشف گردید.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه با اشاره به عزم جدی پلیس شهرستان در مبارزه با پدیده شوم قاچاق تصریح کرد: در همین رابطه روز گذشته ماموران انتظامی شهرستان در عملیاتی دیگر یک دستگاه وانت حامل بیش از ۵۰۰ کیلوگرم گردوی خارجی قاچاق را توقیف کردند.

سرهنگ ثابت راسخ با بیان اینکه پدیده قاچاق علاوه بر ضربه زدن به تولید داخلی به اقتصاد کشور نیز آسیبی جدی وارد می کند از شهروندان خواست اخبار خود را در خصوص فعالیتهای اقتصادی غیر مجازی چون احتکار کالاهای اساسی و قاچاق سوخت و کالا با تماس ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.