۱۵:۳۰ - سه شنبه ۱۳ دی ۱۴۰۱

دستگیری سارقان سیم و کابل شبکه انتقال برق در بخش میمه شاهین شهر

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از دستگیری دو سارق حرفه ای سیم و کابل شبکه انتقال برق در عملیات ماموران انتظامی این فرماندهی در بخش میمه شهرستان خبر داد.

به گزارش شاهین پرس؛ سرهنگ بهزاد ثابت راسخ از دستگیری 2 سارق حرفه ای در شهرستان خبر داد و اظهار کرد: در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پیشگیری از سرقت، ماموران گشت انتظامی بخش میمه شهرستان در ساعات پایانی شب گذشته هنگام گشت‌زنی هدفمند در حومه یکی از محلات این بخش متوجه حضور مشکوک خودرویی کنار یک ترانس شبکه زمینی انتقال برق شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه افزود: ماموران پس از بررسی بیشتر دو جوان را که در حال حفر کانال برای سرقت سیم های شبکه زمینی انتقال برق به یکی از مراکز صنعتی بودند مشاهده و در عملیات ضربتی آنها را دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: متهمان که پس از انتقال به کلانتری محل چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشتند به فعالیت بزهکارانه خود اعتراف و در تحقیقات تکمیلی به ۵ فقره سرقت سیم و کابل های شبکه انتقال برق در سطح شهرستان اقرار و سپس برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ ثابت راسخ با اشاره به خسارات فراوان و غیر قابل جبرانی که سرقت های سیم های شبکه انتقال نیرو و کابل های مخابراتی به زیرساخت ها و اموال عمومی وارد می کند از شهروندان خواست حساسیت بیشتری نسبت به این‌گونه سرقت‌ها داشته باشند و در صورت مشاهده افراد و خودروهای مشکوک کنار ترانس ها و ستون های انتقال برق خصوصاً در حومه شهرها و روستاها و اطراف شهرک‌های صنعتی در هر ساعت از شبانه روز سریعاً با شماره ۱۱۰ تماس و موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.