شاهین پرس

دستگیری سوداگران مرگ با 4 کیلو مواد مخدر در شهرستان شاهین شهر

کدخبر: 89879
۱۲ دی ۱۴۰۱ در ساعت ۲:۳۷ بعد از ظهر

به گزارش شاهین پرس؛ سرهنگ بهزاد ثابت راسخ از دستگیری عاملان فروش مواد افیونی به رانندگان خودروهای عبوری خبر داد و اظهار کرد: مأموران انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه با اشراف اطلاعاتی خود 2 فروشنده حرفه‌ای مواد افیونی را که در پوشش مغازه سوپرمارکت در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان اقدام به توزیع مواد مخدر به رانندگان خودروهای عبوری می کردند را شناسایی و برای دستگیری آنها وارد عمل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه افزود: ماموران انتظامی پس از حصول اطمینان از فعالیت مجرمانه این افراد با هماهنگی قضایی در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه هر دو متهم را دستگیر کردند.
وی خاطرنشان کرد: در بازرسی از مغازه متهمان حدوداً ۴ کیلو گرم مواد افیونی از نوع تریاک و حشیش که در بسته های کوچک، بسته‌بندی و آماده فروش بودند کشف و ضبط شد.

سرهنگ ثابت راسخ در پایان با تأکید بر عزم جدی پلیس شهرستان در مقابله با سوداگران مرگ و توزیع کنندگان مواد مخدر از شهروندان خواست اخبار خود را در خصوص فروشندگان و توزیع کنندگان مواد افیونی در سطح محلات با تماس ۱۱۰ به پلیس اطلاع رسانی کنند تا پس از بررسی نسبت به دستگیری آنها اقدام شود.

انتهای پیام/