۱۶:۳۰ - چهارشنبه ۰۲ آذر ۱۴۰۱

واحدهای تولیدی و صنعتی برای رفع مشکلات نیازمند تعامل بیشتر با دولت هستند

فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه گفت: صنایع مختلف تولیدی شهرستان برای رفع موانع و مشکلات پیش روی خود نیازمند تعامل بیش از گذشته با دولت هستند.

به گزارش شاهین پرس؛ سید محمد رضا کاظمی طبا در آیین تکریم و معارفه رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان شاهین شهر و میمه با اشاره به مسئولیت خطیر سازمان صمت که ترکیب سه وزارتخانه است، اظهار کرد: تنوع و گستردگی وظایف این سازمان حائز اهمیت است و بخش عمده ای از معیشت مردم وابسته به عملکرد آن بوده بنابراین حداکثر دقت باید در این خصوص به عمل آید.

فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه در ادامه با برشمردن انتظارات مدیریت شهرستان از حوزه صمت بیان کرد: مجموع اقدامات و عملکرد این اداره بایستی رضایتمندی مردم، اصناف و صنعتگران را به همراه داشته باشد.

کاظمی طبا افزود: شهرستان شاهین شهر و میمه دارای بالغ بر ۲۰۰۰ واحد صنعتی تولیدی بزرگ و کوچک است‌ و براساس برنامه زمان بندی شده و بازدیدهای هفتگی صورت گرفته از صنایع مختلف شهرستان دریافته ایم که این مجموعه صنایع مختلف تولیدی شهرستان برای رفع موانع و مشکلات پیش روی خود نیازمند تعامل بیش از گذشته با دولت هستند. و لذا حمایت و پیگیری رفع مشکلات صنایع از خواسته های مدیریت شهرستان است.

فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه از تجارت و کسب کار به عنوان یکی دیگر از ارکان اداره صمت نامبرد و با اشاره به وجود ۴۲ اتحادیه صنفی و بیش از ۱۰ هزار واحد صنفی پروانه دار و بدون پروانه در شهرستان ابراز کرد: اصناف از جنس مردم هستند و نظارت بر آنان بر حسب قوانین و تکالیف کلان اقتصادي نيازمند مشاركت آگاهانه است لذا باید نگاه ویژه ای به این حوزه داشت و حمایت لازم را از کسب کارهای کوچک عملیاتی کرد.

وی همچنین خواستار همکاری با دستگاه های نظارتی و تسریع در روند رسیدگی به شکایات مردمی دریافت شده از جمله سامانه ۱۲۴ شد.

کاظمی طبا در ادامه با بیان اینکه شهرستان از معدن نیز بی بهره نیست افزود: استقرار معدن طلای موته و استحصال طلا از خاک تا تولید در این مجموعه از ظرفیت های شهرستان است که باید مورد توجه قرار گیرد.

در پایان مراسم نیز ضمن قدردانی از فعالیت های محمد منظری، حکمی از طرف مدیر کل صمت استان اصفهان علیرضا علیپور به عنوان سرپرست اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان معرفی شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.