شاهین پرس

با مراقبت و آگاه کردن فرزندان خود می توانیم توطئه دشمنان را خنثی کنیم

کدخبر: 89734
۲ آذر ۱۴۰۱ در ساعت ۹:۲۸ قبل از ظهر

به گزارش شاهین پرس؛ محمدرضا جان نثاري معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداری اصفهان در ویژه برنامه سه شنبه های مقاومت شاهین شهر که در مسجد المهدی (عج) این شهر با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد، با تبریک گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و هفته بسیج به بررسی عوامل و ریشه های حوادث اخیر پرداخت و اظهار کرد: یکی از بهانه های اولیه طرح مسئله حجاب اجباری بود، که باید به آنها بگوییم فارغ از مسائل دینی حجاب در کشور ما یک قانون است و همانطور که عبور از چراغ قرمز بی قانونی و تخلف محسوب می شود حجاب هم همین گونه است؛ آنهایی که از قانون مداری در جامعه سخن می گویند چرا در این مسئله قانون گریز می شوند.

وی افزود: امروز دشمن مسئله حجاب را هدفمند نوک پیکان قرار داده است هدف آنها ضربه زدن به مبانی اعتقادی و اسلام است چرا که حجاب ویترین اسلام است.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار اصفهان فتنه و حوادث اخیر را جنگ احزاب دانست و ابراز کرد: در این برهه از زمان جنگ احزاب شکل گرفته و تمامی گُسل ها فعال شده است این فتنه با تمامی فتنه های طول تاریخ انقلاب اسلامی متفاوت است آنها با شعار زن، زندگی، آزادی از نرم ترین اقدامات تا وحشیانه ترین رفتارها را در این مدت انجام داده اند.

وی با اشاره به سرمایه گذاری دشمنان در این ۴۰ سال گذشته افزود؛ دشمنان در این ۴۰ سال سرمایه گذاری های زیادی روی مردم و جوانان ما انجام دادند تا بتوانند اقدامات و توطئه‌های را انجام دهند که از جمله از آنها حوادثی بود که در زاهدان رُخ داد و نباید آن را دست کم گرفت هدف اصلی دشمنان تجزیه ایران است.

* با مراقبت و آگاه کردن فرزندان خود می توانیم توطئه دشمنان را خنثی کنیم

جانثاری تاکید کرد: با تمام تلاش دشمنان و مشکلاتی که ایجاد می کنند دشمن دو چیز را نمی تواند بفهمد اول اینکه جامعه ما ریشه های دینداری دارد و دیگر اینکه ما به وعده های الهی یقین داریم چرا که در تنگناها همیشه امدادهای غیبی به داد ملت ما رسیده است.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار اصفهان در ادامه به آحاد مردم جامعه توصیه کرد: امروز باید مراقب مدارس و نوجوانان خود باشیم در شرایط فعلی جامعه، خانواده ها باید بیشتر به فرزندان خود توجه داشته باشند. نوجوانانی که امروز به خاطر عدم اطلاع و آگاهی کافی کارهایی را انجام می دهند اینها فرزندان ما هستند و نباید با آنها برخورد شود، بلکه باید آنها را آگاه کنیم و با آگاه کردن این جوانان و نوجوانان خود دشمنان را مایوس کرده و شکست دهیم.

* باید در عرصه رسانه ها قدرتمند شویم 

حجت الاسلام قاسم هاشمی امام جمعه شاهین شهر نیز در این مراسم با بیان اینکه دشمن در جنگ تحمیلی علیه ایران هیچگاه قواعد جنگ را رعایت نکرد، اظهار کرد: دشمن در جنگ ترکیبی امروز هم هیچ قاعده انسانی را رعایت نمی‌کند. دشمنان در جنگ رسانه ای و جنگ روانی با دروغ پردازی، شبهه افکنی، آموزش خشونت، وحشیگری و اوباش اجاره‌ای، با خشونتی شدید زنان و مردان و بچه ها را می کشند.

وی ادامه داد: آنها به دنبال این هستند که در کوتاه مدت جنگ نیابتی در منطقه را به مرزهای ایران بکشانند و با تقویت و حمایت دلاری و رساندن اسلحه به گروه های تروریستی شهرها را نا امن کنند.

امام جمعه شاهین شهر با تاکید بر اینکه باید در عرصه رسانه ها قدرتمند شویم در غیر این صورت در تمام میادین شکست خواهیم خورد، خاطرنشان کرد: عده ای مزدور با انتشار حداکثری شایعات و جعلیات، جوانان را برانگیخته، احساسی و هیجان زده می کنند و آنها به جای اعتماد به رسانه های انقلابی، به رسانه های معارض و بیگانه اعتماد کرده و البته که این افراد فهیم و آزاداندیش نیستند.

انتهای پیام/