۰۷:۱۳ - جمعه ۰۶ آبان ۱۴۰۱

دانشگاه آزاد اسلامی شاهین شهر اقدام تروریستی در حرم شاهچراغ را محکوم کرد

بسیج اساتید، بسیج دانشجویی، اعضای هیئت علمی و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی شاهین شهر به مناسبت شهادت جمعی از مردم خداجو در شاهچراغ با صدور بیانیه ای این اقدام تروریستی را محکوم کرده و خواستار اشد مجازات برای طراحان و بانیان حوادث اخیر کشور شدند

به گزارش شاهین پرس؛ بسیج اساتید، بسیج دانشجویی، اعضای هیئت علمی و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی شاهین شهر به مناسبت شهادت جمعی از مردم خداجو در شاهچراغ با صدور بیانیه ای این اقدام تروریستی را محکوم کرده و خواستار اشد مجازات برای طراحان و بانیان حوادث اخیر کشور شدند

متن بیانیه به شرح زیر است؛

لَا تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا ۚ بَلْ أَحْيَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ
دشمنان قسم خورده انقلاب، استکبار جهانی، منافقین، سلطنت طلبها و فریب خورده های ایشان که با یکدیگر اختلاف فراوان دارند در یک هدف اشتراک دارند و آن عبارت است از مبارزه با این انقلاب مردمی، و این مطلبی است که تحت عنوان براندازی نظام اسلامی از آن یاد می کنند.

در پی جنگ رسانه ای دشمن که در چهل روز اخیر به آشوب میدانی کشیده شده بود امروز بُعد دیگری از این دشمنی در به خون کشیدن مردم مظلوم و خداجوی ایران اسلامی در شاهچراغ هویدا شد. این بدان معنی است که آن حرکت های احساسی و جهالت آمیز با این حرکت خونین، دو سر یک طیف هستند. سکوت سلبریتی ها و کسانی که بر آتش آشوب ها می دمیدند در قبال شهادت نمازگزاران در شاهچراغ مهر تاییدی است بر هم سویی آنها و رضایت ایشان از آن حادثه جانگداز.

بسیج اساتید، بسیج دانشجویی، اعضای هیئت علمی و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی شاهین شهر ضمن محکوم کردن این فاجعه خونبار با تاکید بر اینکه این حوادث جز اتحاد مردم و تقویت جبهه حق هیچ سودی برای طراحان این نقشه ها ندارد، از مسئولین مربوطه می خواهد با همه طراحان و بانیان حوادث اخیر به شدیدترین وجه برخورد کنند تا ایشان را از تکرار این حوادث پشیمان کند.

در پایان ضمن عرض تسلیت به بازماندگان این حادثه جانگداز، برای همه مردم حق جوی ایران اسلامی آرزوی سعادت و عاقبت بخیری داریم و این وعده الهی است که در اثر استقامت در مسیر حق قطعا تحقق خواهد یافت ان شاءالله.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.