شاهین پرس

بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه

کدخبر: 89659
۵ آبان ۱۴۰۱ در ساعت ۸:۲۰ بعد از ظهر

به گزارش شاهین پرس؛ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه در پی حمله تروریستی به حرم مطهر احمد بن موسی(شاهچراغ) و به شهادت رسیدن جمعی از هموطنان با صدور بیانیه ای این عملیات کور تروریستی را محکوم و با خانواده های شهدا و مجروح این حادثه ابراز همدردی کرد.

متن این بیانیه به این شرح است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

بِأَیِّ ذَنبٍ قُتِلَت

دست های پلید دشمنان اسلام یکی پس از دیگری در حوادث اخیر میهن اسلامی مان از پشت صحنه ظاهر می‌شود و در آخرین صحنه گردانی در حرم حضرت احمدبن موسی( علیه السلام) خون زوار مظلوم را بر زمین می ریزد و بسیاری را مجروح می سازد.

دشمن شکست خورده در عرصه سیاسی و نظامی، مذبوحانه در مقابل پیشرفت های نظام اسلامی با دست یازیدن به حربه رسانه‌ای قصد داشت عده ای فریب خورده را به میدان آورده و با پول پاشی و ایجاد ناامنی، مسیر پر از امید و روشنایی امت اسلامی را تاریک جلوه دهد؛ اما ملت بصیر و انقلابی ایران با هوشمندی تمام آنها را ناکام گذاشته و اغتشاشات را به سندی دیگر از شکست‌های پی‌درپی معاندان انقلاب اسلامی تبدیل نمودند.

به شهادت رساندن جمعی از هموطنان عزیزمان که در این عملیات تروریستی-تکفیری دنبال شد، حکایت از عجز و زبونی دشمن غدار و جنایتکار و ایادی داخلی و خارجی اش دارد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، این جنایت تروریستی را محکوم نموده و به خانواده‌های معظم این شهدا تسلیت می گوید.

اما سخنی چند با کسانی که در این ایام اخیر خواسته یا ناخواسته آب در آسیاب دشمن ریختند:
آیا زمان آن نرسیده که چشم باز کنید و جنگ ترکیبی دشمن را به وضوح مشاهده نمایید؟!
آیا مظلومیت نظام اسلامی را نمی بینید که از همه سو حتی از سوی شما مورد حمله قرار می گیرد؟!
آیا حجاب و حقوق زن در ایران مورد مطالبه بوده است یا همه اینها بهانه بوده و آن چه که هدف اصلی این اغتشاشات است؛ اصل نظام است؟!
آری! از راه غلط رفته برگردید و با اعتذار از ملت صبور و مقتدر ایران و تصمیم بر جبران، خود را از گرمی آغوش انقلاب و میهن محروم نسازید.

و معاندان این نظام اسلامی بدانند؛ راه انقلاب، راه اسلام و حقیقت است و به حول و قوه الهی تا نابودی کامل جبهه طاغوتیان پیش خواهیم رفت و لحظه ای از استقامت باز نخواهیم ایستاد.

و اکنون بار دیگر بیعت با رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) و آرمان‌های امام راحل (قدس سره )و شهدای گرانقدر ایران اسلامی را با صدای رسا به جهانیان اعلام می‌داریم .
وَ سَيَعْلَمُ الَّذِينَ ظَلَمُوا أَيَّ مُنْقَلَبٍ يَنْقَلِبُونَ
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه

انتهای پیام/