شاهین پرس

رشد ۳۵ درصدی اعتبارات تملک دارایی‌ در شهرستان از خدمات دولت سیزدهم است

کدخبر: 89526
۵ شهریور ۱۴۰۱ در ساعت ۹:۲۰ قبل از ظهر

به گزارش شاهین پرس؛ علیرضا اکبرپور ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه شهر گز برخوار با تسلیت ارتحال عالم وارسته و استاد اخلاق حضرت آیت الله ناصری رحمت ا…تعالی علیه و گرامیداشت هفته دولت، اخلاص، روحیه جهادی، ساده زیستی و مردمی بودن را از شاخه های اصلی شهیدان رجایی و باهنر برشمرد.

مدیر آموزش و پرورش شاهین شهر با اشاره به خدمات دولت سیزدهم در راستای تلاش برای ارتقاء کشور در سطوح مختلف امنیتی، اقتصادی، برنامه های فرهنگی و اجتماعی، فعالیت ها و برنامه های اقتصادی و اقتدار سیاسی در سطح بین المللی، اظهار کرد: افزایش صادرات نفتی، مدیریت میدانی بحران‌ها، اجرای طرح جهش تولید مسکن، رتبه بندی معلمان، افزایش صادرات غیرنفتی و … از جمله دستاوردهای مهم دولت مردمی سیزدهم است.

وی با تاکید بر ضرورت ارتقاء کیفی آموزش ها، توجه به ساحت های دینی و اخلاقی دانش آموزان را از اولویت ها و برنامه های آموزش و پرورش شاهین شهر در سال تحصیلی جدید عنوان کرد و افزود: سال تحصیلی 1401- 1402 با شعار نسیم مهر رضوی مبتنی بر سه رویکرد تفکر، تحول و تحرک قرار خواهد داشت.

اکبرپور اجرای 80 طرح عمرانی، کشاورزی، خدماتی، فرهنگی و آموزشی و رشد ۳۵ درصدی اعتبارات تملک دارایی‌ شهرستان شاهین شهر و میمه را از جمله دیگر خدمات دولت در سطح شهرستان مطرح کرد.

اکبرپور مدیر آموزش و پرورش شاهین شهر در ادامه و در دیدار چهره به چهره با نمازگزاران و مردم شهر گز به گفتگو نشست و به درخواست های آنان پاسخ داد.

انتهای پیام/