۰۹:۲۰ - شنبه ۰۵ شهریور ۱۴۰۱

مدیر آموزش و پرورش شاهین شهر:

رشد ۳۵ درصدی اعتبارات تملک دارایی‌ در شهرستان از خدمات دولت سیزدهم است

مدیر آموزش و پرورش شاهین شهر گفت: اجرای 80 طرح عمرانی، کشاورزی، خدماتی، فرهنگی و آموزشی و رشد ۳۵ درصدی اعتبارات تملک دارایی‌ شهرستان شاهین شهر و میمه از جمله خدمات دولت سیزدهم در سطح شهرستان است.

به گزارش شاهین پرس؛ علیرضا اکبرپور ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه شهر گز برخوار با تسلیت ارتحال عالم وارسته و استاد اخلاق حضرت آیت الله ناصری رحمت ا…تعالی علیه و گرامیداشت هفته دولت، اخلاص، روحیه جهادی، ساده زیستی و مردمی بودن را از شاخه های اصلی شهیدان رجایی و باهنر برشمرد.

مدیر آموزش و پرورش شاهین شهر با اشاره به خدمات دولت سیزدهم در راستای تلاش برای ارتقاء کشور در سطوح مختلف امنیتی، اقتصادی، برنامه های فرهنگی و اجتماعی، فعالیت ها و برنامه های اقتصادی و اقتدار سیاسی در سطح بین المللی، اظهار کرد: افزایش صادرات نفتی، مدیریت میدانی بحران‌ها، اجرای طرح جهش تولید مسکن، رتبه بندی معلمان، افزایش صادرات غیرنفتی و … از جمله دستاوردهای مهم دولت مردمی سیزدهم است.

وی با تاکید بر ضرورت ارتقاء کیفی آموزش ها، توجه به ساحت های دینی و اخلاقی دانش آموزان را از اولویت ها و برنامه های آموزش و پرورش شاهین شهر در سال تحصیلی جدید عنوان کرد و افزود: سال تحصیلی 1401- 1402 با شعار نسیم مهر رضوی مبتنی بر سه رویکرد تفکر، تحول و تحرک قرار خواهد داشت.

اکبرپور اجرای 80 طرح عمرانی، کشاورزی، خدماتی، فرهنگی و آموزشی و رشد ۳۵ درصدی اعتبارات تملک دارایی‌ شهرستان شاهین شهر و میمه را از جمله دیگر خدمات دولت در سطح شهرستان مطرح کرد.

اکبرپور مدیر آموزش و پرورش شاهین شهر در ادامه و در دیدار چهره به چهره با نمازگزاران و مردم شهر گز به گفتگو نشست و به درخواست های آنان پاسخ داد.

انتهای پیام/

 

 

 

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.