۰۷:۰۷ - جمعه ۲۱ مرداد ۱۴۰۱

بازخوانی همه توهین های سران فتنه علیه ملت ایران؛

خیانت های سران فتنه علیه ملت ایران قابل اغماض نیست

خیانت های سران فتنه و برخی خواص علیه ملت ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی، طوماری طویل و پرونده ای قطور است که هیچ کدام از آنها قابل اغماض و چشم پوشی نیست و ملت ایران از دستگاه قضا انتظار دارند که به وظیفه خود در برابر سران فتنه و بانیان وضع موجود عمل کنند.

به گزارش شاهین پرس؛ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در حالی چهل و سه سالگی خود را مقتدرانه و پیروز پشت سر می گذارد که از امواج و تلاطمات عدیده‌ ناشی از توطئه ها و فتنه گری های دشمنان خارجی و عناصر داخلی عبور کرده است. یکی از این تلاطمات فتنه ای بود که بعد از انتخابات باشکوه ریاست جمهوری با 85 درصد مشارکت در سال 1388 است. در حالی که این میزان مشارکت مردم ایران الگویی موفق از نظام مردمسالاری دینی را به رخ دنیا می کشید و چشم جهانیان را خیره کرده بود یکی از رقبای انتخاباتی سرمست توهم برتری، به بهانه اعتراض به نتیجه انتخابات در شیپور فتنه گری دمید و با بیانیه های پی در پی بر طبل آشوب های خیابانی کوبید و شیرینی مشارکت 85 درصدی را در کام ملت ایران تلخ کرد.

* فتنه ای که بوی خیانت می داد

سران فتنه با ادعایی دروغین تقلب که هیچ وقت حتی یک برگ سند برای اثبات آن نداشته و ارائه نکردند هشت ماه کشور را به آشوب های خونین کشید و انقلاب اسلامی را تا لبه پرتگاه پیش برد ادعایی که نه تنها هیچ شباهتی به اعتراض نداشت بلکه بیشتر به اسم رمز آشوب برای براندازی نظام شباهت داشت بوی توطئه و خیانت می داد. شبیه نقشه های براندازی دشمنان بود که پس از ماه ها مطالعه از اتاق فکرهای واشنگتن، لندن و تل آویو خارج شده بود که با خیانت عناصر خودفروخته داخلی مو به مو اجرا می شد.

* پشت کردن سران فتنه به ارزشهای دینی 

سران فتنه و کسانی که به ظاهر آموخته و آموزگار دین اسلام بودند برای رسیدن به مقاصد شوم خود هیچ ابایی نداشتند که حتی به ارزشهای دینی و اسلامی هم جسارت کرده و آنها را از بین ببرند چرا که ابتدا یک دروغ بزرگ مطرح کردند که دروغ گفتن و اتهام بستن هیچ سنخیتی با آموزه های دینی ندارد سپس وقتی عمال فتنه با وقاحت تمام در روز عاشورای حسینی با سوت و کف و هلهله به مجالس عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) تعرض و جسارت کرده و بیرق های عزای پاره تن رسول الله(ص) را به آتش کشیدند و همانند یزدیان چادر از سر زنان کشیده و مردان را در ملاعام برهنه کردند و جوان بسیجی را زنده زنده در آتش سوزاندند سران فتنه در عین ناباوری به جای اینکه از رفتار بی شرمانه هتاکان به مجلس عزاداری حضرت سیدالشهدا(ع) اعلام برائت کنند در بیانیه ای آنها را مردم خداجو خطاب کرده و از اقدام وقیحانه آنها حمایت کردند.

* فتنه 88 یک کودتای آمریکایی و صهیونیستی بود

فتنه 88 در واقع یک کودتای آمریکایی و صهیونیستی بود؛ که همچون جنگ احزاب تمام جبهه کفر نفاق، اسلام آمریکایی، در مقابل تمامی اسلام انقلابی ایستاده بودند. وقتی با نگاهی اجمالی تاریخ انقلاب اسلامی را ورق می‌زنیم به سهولت در می‌یابیم که از بدو پیروزی انقلاب تا سال 88 نمونه چنین رویداد بزرگی را نداشتیم؛ که طی آن تمامی توان ضد انقلاب خارجی و عوامل داخلی تا این حد آشکارا و با تمام توان برای تضعیف و براندازی نظام به میدان بیایند و از تمامی ظرفیت‌های خود در این رابطه استفاده کنند.

 

* سران فتنه با نسخه غربی نظام سلطه را خوشحال و امیدوار کرد

جریان فتنه با نسخه‌هایی که از اردوگاه دشمنان در لندن و واشنگتن تجویز می‌شد توانست با بهره‌گیری از جاه‌طلبی برخی خواص و نخبگان و خیانت تعدادی از مزدوران، به مدت ۸ ماه در کشور آشوب به پا کند و ضمن وارد کردن خسارت‌های فراوان مادی و معنوی، دشمن قسم خورده گفتمان انقلاب اسلامی یعنی نظام سلطه و استکبار جهانی را خوشحال و امیدوار کند.

آنها برای رسیدن به هدف شوم خود که براندازی نظام بود به ارزشهای انسانی هم پشت پا زده و به مردم ایران خیانت کردند چرا که وقتی با ادعای واهی و دروغ بزرگ تقلب تیرشان به سنگ خورد و از آشوب های خیابانی بهره ای برای براندازی نظام نبردند در نامه ای به رئیس جمهور آمریکا درخواست کردند که با تحریم بیشتر، جمهوری اسلامی ایران را تحت فشار قرار دهند. تحریم های همه جانبه ای که باعث شد اقتصاد ایران از سال 88 پویایی سابق خود را از دست بدهد و رشد اقتصادی ایران وارد یک مرحله رکود شده و روند روبه صعود آن متوقف و کاهش چشمگیر صادرات نفتی و تحریم بانکی ایران را به دنبال داشته باشد.

* جریان فتنه عامل تحریم های همه جانبه غرب بودند که مردم ایران را گرفتار مشکلات اقتصادی کردند

عامل تحریم های ظالمانه ای که آمریکا و اروپا از سال 89 علیه ایران وضع کردند همین فتنه گران سال 88 بودند که باعث شد مشکلات اقتصادی و معیشتی و دارویی و… برای مردم به وجود بیاید و در مضیغه و تنگنا و فشار قرار بگیرند. شبیه همان کاری که گروهک منافقین در سال 60 انجام داد و در همدستی با دشمنان و گرا دادن به صدام بعثی هزاران موشک بر سر مردم ایران ریخته و تعدادی زیادی از مردم بی دفاع را به خاک و خون کشیده و آواره و بی خانمان کردند.

گرچه در ابتدا عده ای از مردم فریب دروغ سران فتنه را خورده و همراهی می کردند اما در ادامه وقتی دیدند نظام اسلامی بارها فرصت داد که مدعیان تقلب بیایند و ادعای خود را اثبات کنند اینها به جای ارائه اسناد و مدارک به مجالس اهل بیت رسول خدا(ص) تعرض کرده و آتش کشیدند و بعد هم به هموطنان خود پشت کرده و خیانت کردند کم کم صف خود را از فتنه گران جدا کرده و در حماسه باشکوه دی ماه 88 اعلام برائت کردند.

سران فتنه علاوه بر خیانت و پشت کردن به ارزشهای دینی و اسلامی و مردم ایران از ارتکاب هر جنایتی حتی ریختن خون انسانها نیز هیچ ابایی نداشتند، براندازان که همان عوامل فتنه سال 88 بودند با بهره گیری از حمایت دلارهای آمریکایی و سعودی چه در جریان آشوب های خیابانی سال 88 و چه در تجمعات سال های بعد از جمله فتنه بنزینی آبان 98 با اجرای طرح نخ نمای کشته سازی اقدام به کشتن مردم کردند تا هم انتقام انتخابات را از مردم بگیرند و هم با مظلوم نمایی و پنهان شدن پشت مردم، کشتن مردم را به نظام اتهام بزنند.

* خیانت های سران فتنه علیه ملت ایران قابل اغماض نیست

خیانت های سران فتنه و برخی خواص علیه ملت ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی، طوماری طویل و پرونده ای قطور است که هیچ کدام از آنها قابل اغماض و چشم پوشی نیست اما با این حال رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی با عطوفت و رافت اسلامی و پدرانه فرصت داد تا با گذشت زمان این مزدوران به انقلاب و مردم متوجه خیانت های خود شوند. اما میرفتنه که همچنان در گمراهی ضلالت قرار دارد و در حال فسیل شدن است پس از حدود یک دهه با سو استفاده از رافت پدرانه و اسلامی رهبر معظم انقلاب مجددا در نوشتاری تازه که در راستای اهداف عبری عربی غربی نگاشته شده به رهبر معظم انقلاب و شهدای مدافع حرم اهانت کرده است.

* اهانت های اخیر مفلوک فتنه به حاکمیت و جایگاه ولایت فقیه

میر فتنه در این نوشتار انتحاری ضمن اثبات پادویی خود برای اسرائیل و آمریکا و داعش، اوج حقارت و کینه ورزی خود از حاکمیت اسلامی و شهدای مدافع حرم که حافظان نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند را نیز اعلام کرده است. این شکست خورده و مفلوک فتنه 88 در اتهامی واهی به جایگاه ولایت فقیه به رهبر معظم انقلاب اهانت کرده شان والا و جایگاه ولایت فقیه دور از ذهن متوهم کسانی که آن را نمی شناسند است که درک کنند.

* میر فتنه با نوشتار کینه ورزانه ماهیت اصلی خود و جریان فتنه را معرفی کرد/ اعلام برائت کسانی که ماهیت اصلی جریان فتنه را نمی شناختند

او با ادبیاتی همسو و همانند ادبیات گروهک‌های تکفیری تروریستی و شبیه رفتار منافقین، اقدامات منطقه‌ای ایران را مورد هجمه قرار داده و از سیلی سختی که سپاه اسلام بر پیکره نحس داعش وارد کرده و آنها را تار و مار کرده است انتقاد می کند و در ادامه با جملاتی سخیف و از روی عقده و کینه ای که از سردار پرافتخار و سربلند سپاه اسلام شهید همدانی دارد عقده گشایی می کند. سرداری که همه ملت ایران به ایشان افتخار و ابراز ارادت می کنند و آرامش و امنیت امروزشان را مدیون جانفشانی و خون سرداران سبز پوش سپاه پاسداران می دانند. شهدای مدافع حرم گنجینه های ارزشمند و قابل احترام برای مردم ایران هستند و توهین به سرداران شهید مدافع حرم را برنمی تابند به همین جهت کسانی که تاکنون ماهیت منحرف و گمراه فتنه گران را نمی شناختند با این نوشتار کینه ورزانه اخیر میر فتنه در شبکه های اجتماعی از این جریان اعلام برائت کردند.

قطعا افراد پیر مفلوکی همچون میر فتنه هیچ چیزی از جایگاه رفیع و والای ایثار و شهادت در راه دفاع از ارزشهای اسلام و میهن اسلامی نمی داند که چنین بی ادبانه قلم می نگارد و همین دلیل است که همقطارانش در دولت های گذشته در تلاش بودند که مفاهیم ارزشمند ایثار و شهادت را از جامعه کم رنگ کرده و ایجاد گسست نسل جوان را با این مفاهیم بیگانه کنند.

در حالی که جمهوری اسلامی ایران امروز قدرت و دست برتر منطقه است و بارها ابهت پوشالی آمریکا و اسرائیل را به چالش کشیده و دست استکبار جهانی را از منطقه کوتاه کرده است، چشمان نابینای میرفتنه عاجزتر از آن است که این اقتدار و ابهت را ببیند تا همپیاله با جانیان داعشی و رژیم کودک کش اسرائیل و آل وهابی نشود. واقعا چگونه می تواند این همه عقده و کینه و ضلالت و رذالت و پستی و حماقت یکجا در درون آدمی جمع شود و او را به گمراهی و سقوط نکشاند.

جمله مشهور «دروغگو کم حافظه است» درباره فسیل فتنه صدق می کند چرا که خود در سال 88 با آشوب های خیابانی و سپس با درخواست از آمریکا برای تحریم ایران باعث شد ضرر و آسیب های اقتصادی زیادی به مردم ایران وارد شود اما در این نوشتار با وقاحت تمام خیانت های خود و همقطارانش را فراموش کرده و مشکلات اقتصادی را به حاکمیت نسبت داده است.

* آرزوهای متناقص و فریبنده میرقانون شکن 

در حالی آرزو کرده که کودکان دیگر زیر قنداقه تفنگ بزرگ نشوند که روزانه هزاران کودک شیرخواره زیر بمب و موشک های یزیدیان و داعشیان در خاک و خون غوطه می خورند و او خود با فتنه سال 88 همین سرانجام را برای کودکان ایرانی رقم می زد. آرزو کرده راستی بر دروغ پیروز شود در حالی که هنوز برای دروغ بزرگ خود هیچ ادله ای ندارد و از ان دروغ بزرگ که شیرینی کام ملت ایران را تلخ کرد هنوز در پیشگاه مردم ایران توبه و عذرخواهی نکرده است. آرزوی آزادی ایرانیان را کرده در حالی که در ادبیات و فهم براندازان و فتنه گران اصلاح طلب مفهوم آزادی یعنی برهنگی و بی بندباری فرهنگی و قانون شکنی اجتماعی چراکه خود او اولین قانون شکن بود که با قانون شکنی کشور را هشت ماه به آشوب کشید و آشوب طلبان هم همان کسانی هستند که با پوشش های نامتعارف و ارج از حدود الهی قانون شکنی می کنند. و در انتها در حالی برای ایران آرزوی شکوفایی کرده که امروز ایران در همه عرصه هایی که تفکر جهادی بر ان حاکم بوده در اوج شکوفایی و اقتدار ایستاده است که دستیبابی و پیشرفت در دانش هسته ای، صنایع موشکی و نظامی، و بسیاری از علوم فناوری های روز دنیا از ان جمله هستند در عرصه سیاست هم گرچه در دولت های قبل عقب ماندگی داشتیم ولی در دولت کنونی جمهوری اسلامی در عرصه سیاست بین المللی در اوج می درخشد متاسفانه تنها عقب ماندگی و ضعف کشور اقتصادی است که یکی از عوامل اساسی این ضعف خود همین جریان فتنه سبز و اصلاح طلبان هستند که می خواستند از این طریق به نظام ضربه بزنند و بعد هم چاره آن را در برجام جستجو می کردند اگر عمله های اصلاح طلب اجازه دهند به لطف خدا با رهنمودهای رهبر فرزانه و حکیم انقلاب اسلامی بیماری اقتصاد هم درمان خواهد شد.

اما مردم ایران از دستگاه قوه قضائیه انتظار دارند که به وظیفه خود در برابر سران فتنه و بانیان وضع موجود عمل کنند هیچ یک از تهمت ها و اهانتهایی که به حاکمیت نظام مقدس جمهوری اسلامی و جایگاه ولایت فقیه و ساحت مقدس سرداران و سربازان وطن که مظلومانه برای دفاع از این نظام سر و جان خود را تقدیم کردند قابل اغماض و چشم پوشی نیست و اجازه ندهند تا دیگر روزی دوباره این افراد با وقاحتی بیشتر بر ارزشهای ایرانی و اسلامی اهانت یا خدای نکرده جسارت کنند.

انتهای پیام/ فرحناز خیراتی

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.