۰۹:۰۰ - سه شنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۱

حاجی دلیگانی خبر داد؛

وزیر آموزش و پرورش به دو شهرستان شاهین شهر و میمه و برخوار سفر می کند

نماینده شاهین شهر و میمه خبر داد: روز پنجشنبه در سفر رئیس جمهور به استان اصفهان، وزیر آموزش و پرورش نماینده دولت در دو شهرستان شاهین شهر و میمه و برخوار خواهد بود.

حسینعلی حاجی دلیگانی در گفتگو با خبرنگار شاهین پرس؛ با اشاره به سفر رئیس جمهور به استان اصفهان اظهار کرد: روز پنجشنبه هفته جاری رئیس جمهور و هیات دولت در بیست و پنجمین سفر استانی خود به استان اصفهان سفر می کند که یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش به عنوان نماینده دولت در دو شهرستان شاهین شهر و میمه و برخوار خواهد بود.

نماینده مردم شاهین شهر و میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی افزود: ابتدا برای حضور نماینده هیئت دولت سه وزیر آموزش و پرورش، راه و شهرسازی و ورزش و جوانان را پیشنهاد داده بودیم که احتمال حضور وزیر آموزش و پرورش قوی تر است که روز پنجشنبه همزمان با سفر رئیس جمهور به استان اصفهان به این دو شهرستان سفر خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: معتقد هستیم وزیری که به این دو شهرستان می آید دو جانبه است یعنی علاوه بر اینکه عنوان نماینده رئیس جمهور است و می تواند جمع بندی از این دو شهرستان را در جلسه استان و هیئت دولت مطرح کند، در خصوص ظرفیت های وزارتخانه خود در شهرستان ها نیز می تواند تصمیمگیری داشته باشد.

حاجی دلیگانی ادامه داد: بازدید از ظرفیت ها و پتانسیل‌های شهرستان، افتتاح طرح‌های عمرانی و برگزاری نشست ها و ملاقات مردمی از جمله برنامه‌های نماینده هیات دولت در شهرستان شاهین شهر و میمه خواهد بود.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.