۰۸:۳۰ - چهارشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۱

کاهش تخلفات با نصب کارتخوان‌های هوشمند در نانوایی ها/ استمرار گشت های نظارت و بازرسی بر نانوایی های شهرستان

فرماندار شاهین شهر و میمه گفت: با نصب کارتخوان‌های هوشمند در واحدهای نانوایی که مانند سامانه‌های فروش برخط فروشگاهی عمل می‌کنند، بر نحوه تولید و توزیع نان نظارت و قطعا میزان تخلفات صنفی در این خصوص به پایین ترین حد خواهد رسید.

به گزارش شاهین پرس؛ سید محمد رضا کاظمی طبا فرماندار شهرستان در جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان شاهین شهر و میمه با تشریح سیاست‌های دولت سیزدهم در حفظ و تقویت توان معیشتی مردم، اظهار کرد: اجرای طرح مردمی سازی یارانه ها خدمتی از مجموعه دولت به مردم برای پرداخت مستقیم یارانه و توزیع عادلانه آن به مردم است.

فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه با اشاره به برنامه ریزی برای اجرای طرح مدیریت هوشمند توزیع نان در استان و به تبع آن در شهرستان شاهین شهر و میمه افزود: اجرایی شدن این طرح در آینده نزدیک باعث خواهد شد که زنجیره فروش آرد خارج از شبکه نظارتی و توزیع آرد قطع شود و آرد مورد نیاز به صورت عادلانه در اختیار واحدهای نانوایی قرار گیرد.

وی به روند اجرای مدیریت هوشمند فروش نان در نانوایی‌های دولتی اشاره و با تاکید بر لزوم اقناع سازی افکار عمومی و همراه سازی مردم در اجرای این طرح مهم خاطرنشان کرد: با نصب کارتخوان‌های هوشمند در واحدهای نانوایی که مانند سامانه‌های فروش برخط فروشگاهی عمل می‌کنند، بر نحوه تولید و توزیع نان نظارت و قطعا میزان تخلفات صنفی در این خصوص به پایین ترین حد خواهد رسید.

* استمرار گشت های نظارت و بازرسی بر امور گندم، آرد و نان شهرستان 

کاظمی طبا در ادامه با بیان اینکه اغلب نانوایی‌های شریف و مومن شهرستان نسبت به انجام کار خود تعهد دارند بیان کرد: متاسفانه در برخی از گزارشات شهروندان، شاهد تخلفات در تعدادی از واحدهای نانوایی و گله‌مندی در این خصوص هستیم لذا در همین رابطه مقرر شد که گشت‌های نظارت و بازرسی به صورت مستمر و دقیق بر امور گندم، آرد و نان در شهرستان نظارت کرده و همچنین با افراد متخلف برخورد قانونی صورت بگیرد.

محسن ضیائی مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان اصفهان نیز در این جلسه ضمن تقدیر از مجموعه مدیریت شهرستان در آماده سازی مقدمات اجرای مدیریت هوشمند فروش نان، در تشریح و تبیین اجرای طرح ابراز کرد: برای اجرای این طرح جلسات و برنامه‌ریزی‌های مستمری صورت گرفته و تلاش می‌کنیم این طرح بدون هیچ مشکلی در استان اجرایی شود.

جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان با حضور فرماندار شهرستان، مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان، رئیس اتحادیه صنف نانوایان شهرستان، رئیس انجمن حمایت از مصرف کنندگان شهرستان و اعضای عضو کارگروه در محل فرمانداری برگزار شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.