۱۷:۳۹ - یکشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱

100 پایگاه کمیته امداد و خیریه ها آماده دریافت زکات فطریه

مسئول اجرایی زکات شاهین شهر با بیان اینکه 100 پایگاه کمیته امداد و خیریه در شاهین شهر آماده جمع آوری زکات فطریه و کفارات هستند از شهروندان خواست فطریه و دیگر وجوهات شرعی خود را به پایگاه های دارای مجوز شورای زکات استان، واریز کنند.

کاظم محمدی در گفتگو با خبرنگار شاهین پرس؛ از تشکیل جلسه شورای زکات شهرستان شاهین شهر و میمه با موضوع زکات فطره رمضان به ریاست امام جمعه شاهین شهر خبر داد و با بیان اینکه براساس مصوبه مجلس شورای اسلامی دبیرخانه شورای زکات بر عهده کمیته امداد است اظهار کرد: شهروندان شاهین شهر سال گذشته مجموعا سه میلیارد ریال زکات فطریه و کفارات پرداخت کردند که بلافاصله با همکاری بهزیستی و موسسات خیریه و کمیته امداد بین نیازمندان توزیع شد.

مسئول اجرایی زکات شاهین شهر با تاکید بر لزوم مجوز شورای زکات صندوق‌های جمع آوری فطریه خاطرنشان کرد: پایگاه های جمع آوری زکات فطره و کفارات در محل های برگزاری نماز عید سعید فطر شهرستان آماده دریافت زکات فطریه و کفارات مردم مومن و خداجو است.

وی افزود: پایگاه‌های جمع اوری زکات فطریه شامل پایگاه‌های کمیته امداد، مراکز نیکوکاری، بهزیستی، مؤسسات خیریه، و شوراهای زکات روستا است که در ایام عید سعید فطر، نسبت به جمع آوری زکات فطریه مردم شریف شاهین شهر اقدام می‌کنند.

محمدی با تاکید بر اینکه زکات فطریه جمع‌آوری شده در کوتاه‌ترین زمان به حساب نیازمندان واقعی واریز می شود، خاطرنشان کرد: علاوه بر دائر بودن پایگاه جمع آوری فطریه در مصلی های نماز، به مدت سه روز این پایگاه در مقابل ساختمان اداری کمیته امداد شهرستان برقرار خواهد بود علاوه براین شهروندان مومن می توانند از طریق کد دستوری #5*03118*8877* یا شماره کارت 6037997950022765 و یا کدQR نیز فطریه خود را به آسانی پرداخت کنند.

مسئول اجرایی زکات شهرستان شاهین شهر از شهروندان خواست فطریه و دیگر وجوهات شرعی خود را به پایگاه های دارای مجوز شورای زکات استان، واریز کنند و با هشدار نسبت به مراقبت و جلوگیری از سوء استفاده افراد سودجو گفت: پلیس با افراد و یا مراکزی که بدون مجوز از سوی شورای زکات به منظور دریافت فطریه به درب منازل شهروندان مراجعه و یا در فضای مجازی شماره کارت اعلام می‌کنند، برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.