شاهین پرس

شناسایی هویت شهید گمنام در شهر گز برخوار + تصویر

کدخبر: 88877
۱ اسفند ۱۴۰۰ در ساعت ۴:۲۷ بعد از ظهر

عباس طاهریان در گفتگو با خبرنگار شاهین پرس؛ از شناسایی هویت شهید گمنام مدفون در بوستان شهر گزبرخوار خبر داد و اظهار کرد: دی ماه سال 1392 پیکرهای مطهر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس پس از تشییع در بوستان بزرگ شهید مدرس شهر گز برخوار تدفین شدند که به تازگی با انجام آزمایش DNA هویت یکی از آن دو شهید شناسایی شده است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان شاهین شهر و میمه افزود: بسیجی شهید فاضل خدایی متولد اول خرداد ۱۳۴۳ مشگین شهر اردبیل است که ۳۰ بهمن سال ۱۳۶۲ در عملیات خیبر در منطقه عملیاتی جزیره مجنون به درجه رفیع شهادت نائل آمده است.

وی با بیان اینکه براساس هماهنگی های انجام شده با بنیاد شهید اردبیل خانواده شهید شامل دو خواهر و یک برادر شهید هفته آینده روز سه شنبه دهم اسفند سال جاری مصادف با عید مبعث پس از 38 سال به دیدار و زیارت مزار شهید خود می آیند افزود: پدر شهید خدایی سال 58 به رحمت خدا رفته و مادر شهید نیز پس از سالها چشم انتظاری سال 79 دار فانی را وداع و به فرزند شهیدش پیوسته است.

طاهریان ادامه داد: مراسم استقبال از خانواده بسیجی شهید فاضل خدایی از ساعت 10 صبح روز سه شنبه دهم اسفندماه سال جاری با حضور مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثاگران استان اصفهان و خانواده های معظم شهدا در جوار مزار شهدای گمنام در بوستان شهید مدرس شهر گزبرخوار برگزار می شود.

انتهای پیام/