۰۷:۳۳ - شنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۰

مدیر شبکه بهداشت و درمان شاهین شهر و میمه خبر داد:

تمدید یک هفته ای محدودیت های کرونایی/ کلیه مدارس ابتدایی شهرستان یک هفته دیگر غیر حضوری شد

مدیر شبکه بهداشت و درمان شاهین شهر و میمه از تمدید یک هفته ای محدودیت های کرونایی به علت وضعیت قرمز شهرستان خبر داد و گفت: مصوب شد کلیه مدارس ابتدایی شاهین شهر و میمه به مدت یک هفته دیگر غیرحضوری باشد.

علی پارسا در گفتگو با خبرنگار شاهین پرس؛ با اشاره به تشکیل ستاد کرونا شهرستان شاهین شهر و میمه اظهار کرد: در جلسه ستاد کرونای شهرستان مصوب شد با توجه به وضعیت قرمز کرونایی شهرستان کلیه مدارس ابتدایی شاهین شهر و میمه به مدت یک هفته دیگر غیرحضوری باشد، ولی مهدهای کودک با رعایت شدید دستورالعمل‌های بهداشتی باز است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان شاهین شهر و میمه افزود: مدارس “متوسطه اول و دوم”  به صورت حضوری می باشد منتهی اگر در یک کلاس دو نفر یا بیشتر مبتلا به کرونا شدند آن کلاس به مدت ١٠ روز غیر حضوری می‌شود و اگر دو کلاس در یک مدرسه بدین نحو غیر حضوری شد آن مدرسه به مدت ١٠ روز غیر حضوری خواهد شد.

وی تاکید کرد: براساس مصوبه ستاد کرونا شهرستان روسای ادارات، بانکها و مسئولان برگزار کننده مراسمات که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنند به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

پارسا تشکیل کمیته درمان ستاد کرونا برای آمادگی و هماهنگی سیستم درمان شهرستان و پذیرش و بستری بیماران کرونایی در اسرع وقت را از دیگر مصوبات ستاد کرونای شهرستان نام برد و افزود: علاوه بر این مقرر شد کلیه اتحادیه‌های صنفی و بازرسین اتاق اصناف از صنوف تحت پوشش خود بازدید کرده و با متخلفین از پروتکل های بهداشتی برخورد و نسبت به پلمپ محل اقدام کنند.

وی با تاکید بر اینکه صدور مجوز جدید برای برگزاری هرگونه همایش و مراسم طی هفته آینده ممنوع است، خاطرنشان کرد: برای عبور از پیک ششم کرونا با کمترین تلفات، همکاری و همراهی همه شهروندان با رعایت شیوه نامه های بهداشتی، از جمله انجام واکسیناسیون، ماسک زدن و رعایت فاصله اجتماعی بسیار ضروری است.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.