شاهین پرس

شهید سلیمانی، حقیقت جاری و جوشان در جامعه استکبارستیز است

کدخبر: 88596
۱۴ دی ۱۴۰۰ در ساعت ۱:۰۸ بعد از ظهر

به گزارش شاهین پرس؛ مجمع بسیجیان شهرستان شاهین شهر و میمه به مناسبت دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در بیانیه ای بر ادامه راه شهید حاج قاسم سلیمانی تا برچیده شدن کامل بساط ظلم و استکبار جهانی و شکل گیری تمدن نوین اسلامی و برپایی حکومت جهانی مهدی موعود(عج) تاکید کرد.

متن بیانیه به شرح ذیل است؛

« بسم الله القاصم الجبارین»

مِن المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضی نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا﴿۲۳﴾

در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند)، و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.

با گذشت ۲ سال از جنایت بزرگ رئیس‌جمهور منفور و پلید رژیم تروریستی ایالات متحده آمریکا در به شهادت رساندن سردار دلها و پاسدار اسلام، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، همچنان شاهد پدیدار شدن ابعاد نوینی از نفوذ یاد و نام و اندیشه و آرمان‌های بلند آن شهید گرانقدر در منطقه هستیم؛ چرا که این شهید عزیز، نماد امید، اعتماد به نفس، رشادت و رمز استقامت و پیروزی است.

بی‌تردید آنچه فراتر از نقش آفرینی های شهید سلیمانی در عرصه مقابله با داعش و تروریسم تکفیری، منجر به محبوبیت جهانی او شد، در حقیقت عنصر اخلاص، صداقت و معنویت گرایی آن شهید تاریخ‌ساز بود که وَرای معادلات مادی، دنیوی، محور سربلندی و پیروزی مدافعان‌حرم بر فتنه صهیونیستی آمریکایی دهه اخیر در غرب آسیا را رقم زد.

هر چند آمریکا و جبهه دشمنان انقلاب و مقاومت اسلامی، در محاسبه‌ای غلط در پی خاموش کردن مشعل برافروخته شده جهاد و مقاومت برای مبارزه دائمی و قاطع با سیاست‌ها و راهبردهای ضد بشری سلطه و استکبار در منطقه بودند، اما شهادت سردار دلها او را به اسطوره‌ای بزرگ و مرجع در سطح ملی، منطقه‌ای و جهانی تبدیل کرد تا حتی از اسم و عکسش هم هراس داشته باشند.

یقینا رهاوردهای شهادت او نیز نشان داد که انقلاب اسلامی همچنان زنده و پویاست و ملت ایران در پرتو وحدت ملی قدرتمند و باز تولید شده پس از شهادت حاج قاسم، در اوج اقتدار و عظمت، در مسیر تکاملی خود به سمت تمدن سازی نوین اسلامی پیش می‌رود.

شهید سلیمانی، حقیقت جاری و جوشان در جامعه استکبارستیزی است و به فضل الهی با برافراشته ماندن پرچم مکتب او، جبهه مقاومت در تداوم پیروزی‌های راهبردی خود در منطقه با الهام از این مکتب متعالی و عزت آفرین، اخراج آمریکا و پایان‌ نامشروع و پلید شیطان بزرگ در منطقه غرب آسیا را رقم زده و نویدبخش قطع رگ حیات ننگین رژیم کودک کش صهیونیستی در منطقه خواهد شد.

و اینک ما بسیجیان شاهین شهرومیمه، با تبعیت از فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) و با سلاح ایمان، قلم و شجاعت، اهداف متعالی شهید سلیمانی این تربیت شده مکتب خمینی کبیر(ره ) را تا برچیده شدن کامل بساط ظلم و استکبار جهانی و شکل گیری تمدن نوین اسلامی و برپایی حکومت جهانی مهدی موعود (عجل الله تعالی فرجه الشریف) خواهیم پیمود؛ انشاءالله.

مجمع بسیجیان شاهین شهر و میمه
۱۳ دیماه۱۴۰۰

انتهای پیام/