۱۳:۰۵ - یکشنبه ۰۷ آذر ۱۴۰۰

ارزان ترین بلیط دبی را چطوری بخریم؟

بلیط دبی از قیمت بالایی برخوردار است بنابراین برای کاهش هزینه های سفر به دبی در ادامه راهکارهای ساده اما مهمی بیان می شود تا یک سفر لوکس ارزان را تجربه کنید.

به گزارش شاهین پرس؛ دبی بزرگترین جزیره در امارات متحده عربی بعد از ابوظبی است. این شهر به واسطه معماری مدرن و مراکز خرید مجلل و امکانات تفریحی منحصر به فرد توانسته به یک قطب گردشگری و توریستی در منطقه تبدیل شود. آنچنان که ایرانیان نیز با وجود جزایر گردشگری داخل کشور اقدام به خرید بلیط هواپیما دبی کرده و برای تماشای جاهای دیدنی دبی به این شهر کویری اما مدرن و زیبا سفر می کنند.

اما قبل از برنامه‌ریزی و رزرو بلیط هواپیما دبی باید بدانید این شهر مجلل هزینه‌های بالایی را نیز به دنبال دارد. از جمله این هزینه ها می توان به قیمت بلیط هواپیما دبی اشاره کرد که هزینه عوارض خروج نیز به آن اضافه می‌شود. ضمن اینکه هزینه ای را هم بابت ویزا باید بپردازید.

با وجود همه این هزینه ها باز هم سفر به دبی جاذبه های بسیاری دارد که نمی توان از آنها چشم پوشید به خصوص که این سفر به نوعی سفر خارجی محسوب می‌شود که در فاصله بسیار کمی با کشورمان قرار گرفته است. اگر همچنان علاقمند سفر به جزیره لوکس و مدرن دبی هستید، می توانید با توجه و رعایت نکاتی که در ادامه ذکر خواهد شد ، بلیط هواپیما دبی را با هزینه‌ای کمتر تهیه کنید.

* راهکارهایی برای خرید بلیط هواپیما ارزان دبی

همانطور که گفتیم بلیط دبی از قیمت بالایی برخوردار است بنابراین برای کاهش هزینه های سفر به دبی در ادامه راهکارهای ساده اما مهمی بیان می شود تا یک سفر لوکس ارزان را تجربه کنید:

– استفاده از پروازهای توقف دار:

پروازهای توقف دار نسبت به نوع مستقیم قیمت پایین تری داشته و می‌تواند هزینه بلیط هواپیما دبی را برای شما کاهش دهد. در صورتی که مشکلی از لحاظ زمانی ندارید چنین پروازی کمک کننده خواهد بود.

– استفاده از ایر لاین های ایرانی:

خرید بلیط هواپیما دبی از ایر لاین های ایرانی مانند ماهان ایر و ایران ایر ارزانتر از ایرلاین هایی مانند هواپیمایی امارات و الاتحاد است. در هنگام رزور بلیط دبی به این نکته توجه کنید!

– مقصد سفر:

راه دیگر برای خرید بلیط دبی با قیمت ارزان استفاده از فرودگاه‌های کوچک به جای فرودگاههای بین المللی است. با این انتخاب شاید کمی از مقصد خود دور شوید اما هزینه کمی که بابت تاکسی تا مقصد خواهید پرداخت باز هم بسیار کمتر از هزینه بلیط هواپیما به مقصد فرودگاه های بین المللی است.

– خرید بلیط به صورت آنلاین:

اگر به صورت حضوری به آژانس های هواپیمایی مراجعه کنید تنها گزینه هایی که به شما پیشنهاد می شود گزینه های همان آژانس خواهد بود. اما در صورت خرید بلیط هواپیما دبی به صورت آنلاین شما بدون صرف وقت و انرژی در مسیر آژانس، به راحتی امکان مقایسه قیمت ها و امکانات آژانس ها را با یکدیگر دارید. در چنین حالتی شما با توجه به رقابتی که در فضای مجازی بین آژانس‌ ها مرسوم است می توانید بلیط هواپیما دبی را با کمترین قیمت ممکن تهیه کنید.

– انتخاب زمان مناسب:

در صورت نداشتن محدودیت زمانی می توانید از روزها و ساعاتی که پیک سفر کمتر است برای مسافرت استفاده کنید. شما با انتخاب زمان هایی مانند وسط هفته و ساعات نیمه شب، به غیر از بلیت هواپیما در هزینه خدماتی مثل تورهای مسافرتی و هتل نیز صرفه جویی می کنید.

– استفاده از بلیط های چارتری لحظه آخری:

خرید بلیط چارتر دبی نیز می تواند گزینه خوبی برای کاهش هزینه بلیط باشد. بلیط های چارتر در ایامی که تقاضای سفر کمتر است قیمت پایین تری داشته و شما می توانید با خرید بلیط لحظه آخری دبی با هزینه کمتر به این شهر سفر کنید.

البته این مدل خرید بلیط هواپیما در صورتی کاربرد دارد که شما همواره برای سفر آماده باشید .لازم است که بدانید بلیط‌ چارتر همواره ارزان‌تر از نوع سیستم این بوده و گاه با توجه به تقاضای بالای مسافران گران تر نیز می باشد.

– پروازهای رفت و برگشت:

معمولاً هزینه پروازهای رفت و برگشت در بیشتر پرواز‌ها نسبت به نوع یک طرف پایین تر است. شما با بررسی هر دو مدل پروازها می توانید گزینه مناسب تر را از لحاظ قیمت ‌بلیط انتخاب کنید.

– انتخاب کلاس پروازی مناسب:

در صورتی که نیاز به خدمات رفاهی آنچنانی در هواپیما ندارید نیاز به تهیه بلیت هواپیما کلاس A یا فرست کلاس نیست و می توانید با چشم پوشی از این خدمات، قیمت بلیط هواپیما دبی را پایین بیاورید.

– هزینه بار:

توجه به هزینه بار در هنگام خرید بلیط هواپیما مهم است چرا که این هزینه ها بر روی قیمت بلیط اثر می گذارد. به خصوص در بلیط خارجی و داخلی چارتری این موضوع اهمیت دارد

* سریعترین راه خرید بلیط هواپیما دبی

سریعترین راه برای رزرو بلیط دبی، مراجعه به سایت های معتبر گردشگری است که به سرعت انواع بلیط هواپیما را در اختیار کاربران قرار می دهند. از آنجایی که سفر هوایی به دبی مزایای زیادی نسبت به سفر زمینی دارد، بهتر است بلیط هواپیما را از سایت هایی ماند علی بابا، تیک بان، قاصدک، سفر مارکت و فلایتیو تهیه کنید.

این سایت ها از جمله معتبرترین وب سایت های سفر هستند. اما اگر قصد خرید ارزان ترین بلیط هواپیما دبی را دارید، به آدرس  www.tikban.comمراجعه کنید. تیک بان با ارائه بلیط ارزان دبی شما را در تجربه سفرهای اقتصادی یاری می کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.