شاهین پرس

فقط تفکر انقلابی می تواند کشور را نجات دهد/ مردم شاهین شهر را باید شب های تاسوعا شناخت

کدخبر: 88269
۶ آذر ۱۴۰۰ در ساعت ۷:۲۵ بعد از ظهر

به گزارش شاهین پرس؛ محمدرضا جانثاری در آیین معارفه سرپرست فرمانداری شهرستان شاهین شهر و میمه ضمن تبریک گرامیداشت هفته بسیج، موقعیت فعلی کشور را بسیار ویژه دانست و اظهار کرد: در سالهای ابتدایی گام دوم انقلاب قرار داریم گرچه در 42 سال گذشته نظام جمهوری اسلامی در همه عرصه ها پیشرفت های چشمگیر و بیشماری داشته که قابل وصف و شمارش نیست و خدمات زیادی انجام داده است اما امروز مردم گلایه مند هستند چون ظرفیت های عظیم کشور بسیار زیادتر از پیشرفت ها و خدمات ارائه شده است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان با بیان اینکه دشمن با ناامیدسازی باعث شده برخی افراد خدمات انجام شده انقلاب اسلامی را نادیده بگیرند خاطرنشان کرد: امروز در جامعه با پارادوکس مواجهه هستیم ما در حالی از نظام ستمشاهی وارد جمهوری اسلامی شدیم که علی رغم همه توطئه های همه جانبه دشمنان شبانه روز برای پیشرفت کشور تلاش کردیم دشمن برای اینکه این نظام الهی را از پای دربیاورد از هیچ دشمنی کوتاهی نکرده است.

* دشمنی آمریکا با ملت ایران به خاطر انرژی هسته ای نیست

وی با تاکید بر اینکه دشمنی آمریکا با ملت ایران به خاطر انرژی هسته ای نیست بلکه برای اسلام محمدی که حضرت امام(ره) از آن نام برد، است تصریح کرد: دشمن با تمام توان تلاش می کند اسلام با این شاخصه ها تحقق پیدا نکند پس ما هم باید در مقابل با همه توان تلاش کنیم تا اسلام با این شاخصه ها محقق شود.

جانثاری با بیان اینکه دشمنی آمریکا با ملت ایران هرگز تمام نخواهد شد خاطرنشان کرد: هر کسی فکر می کند روزی دشمنی آمریکا با ملت ایران تمام می شود سخت در اشتباه است مگر اینکه یا ما دست از اسلام برداریم یا او بتواند بر ما غلبه و مستولی شود و تنها راهکار آن به فرموده رهبر معظم انقلاب این است که قوی باشیم و روز به روز خود را قوی تر کنیم.

* مردم دلگرم و همیشه در صحنه بزرگترین موئلفه های قدرت جمهوری اسلامی ایران هستند

وی مردم را یکی از موئلفه های قدرت جمهوری اسلامی ایران دانست و افزود: مردمی که در صحنه باشند و پشتیبان و دلگرم به نظام باشند یکی از بزرگترین موئلفه های قدرت جمهوری اسلامی ایران است که دشمن تلاش می کند این موئلفه قدرت را تضعیف کند، مسئولان در همه سطوح باید مراقب باشند از این موئلفه قدرت غفلت نشود مردم به عنوان صاحبان کشور و انقلاب اسلامی باید به همه جوانب نظام دلگرم باشند و هدف گذاری های ما باید دقیقا در این جهت باشد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان افزود: مردم از نبش قبر گذشته و حرفهای مشمئز کننده دولت های گذشته چکار کردند و چه نکردند خسته شده اند، تحریم و مشکلات اقتصادی و فرهنگی به اندازه خود اثر گذار هستند نه بیشتر و نه کمتر، این فرصت کوتاه خدمت نباید صرف بگومگوها و دعواهای بی ارزش و پوچ و حاشیه سازی ها صرف شود.

وی با تاکید بر اینکه این فرصت کم مسئولیت و امکانات محدود روا نیست که به بیهودگی طی شود خاطرنشان کرد: دشمن می خواهد جوانان را از ما بگیرد مردم را چند دسته کند و موئلفه قدرت ما را تضعیف کند که نتیجه آن پای صندوق انتخابات دیده می شود مبادا روزی دلبستگی های مردم به نظام کم شود. مسئولیت ها حق الناس هستند که باید با خدمت کردن شبانه روزی آن را ادا کرد تا بتوانیم مانع از رسیدن دشمن به مقاصدش شویم.

* سیاست اصلی دولت سیزدهم فقط خدمت کردن است/ اولویت امروز اشتغال و ازدواج جوانان و معیشت خانواده ها است

جانثاری افزود: اصرار داریم بگوییم که سیاست اصلی دولت سیزدهم خدمت است خدمت است و خدمت. حاشیه سازی و حاشیه تراشی، وقت تلف کردن، بگومگوهای بیهوده و بی ارزش ممنوع است فقط باید خدمت کرد.

وی ضمن تقدیر از خدمات ارزنده تاجمیری فرماندار سابق شهرستان خطاب به کاظمی طبا گفت: اولویت شما آن چیزی است که مردم می خواهند و تعیین می کنند امروز اولویت شما اشتغال، ازدواج و فراغت جوانان و معیشت خانواده ها است نیاز به تحقیق و پژوهش ندارد همین خواسته ها که نماینده شهرستان و امام جمعه بیان کردند را باید در دستور کار قرار دهید.

* امروز دلگرم کردن مردم به نظام بهترین راه مقابله با دشمن است

معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان با تاکید بر اینکه امروز دلگرم کردن مردم به نظام بهترین مقابله با دشمن است و هرکسی می خواهد شعار مرگ بر آمریکا محقق شود باید مردم را به نظام امیدوار کند افزود: جناب آقای کاظمی طبا مواظب باش حتی یک ساعت از وقتت صرف حاشیه های بی ارزش نشود مردم به این دولت دلگرم شده اند چون دیدند آیت الله رئیسی فسادستیز و مستضعف نواز است به ایشان رای دادند سینه های خود را فراخ کرده و از همه ظرفیت های شهرستان استفاده کنید شما فرماندار همه مردم شهرستان هستید هیچ کجای استان اصفهان ظرفیت های شاهین شهر را ندارد.

مردم شاهین شهر را باید شب های تاسوعا شناخت

وی افزود: علی رغم اینکه برخی وجود اقوام و مذاهب مختلف ایران در شاهین شهر را تهدید می دانند اما این بزرگترین فرصت و ظرفیت برای این شهر محسوب می شود که باید از آن استفاده کرد به کسانی که می خواهند شاهین شهر را بشناسند توصیه می کنم شاهین شهر را با القائات غلطی که برخی ها به بیرون پالس می دهند نشناسید اینها مردم را نمی شناسند بلکه شاهین شهر را باید در شب تاسوعا در سپاه ناحیه شاهین شهر بشناسید که دسته های عزاداری با آیین های خاص خود می آیند عزاداری می کنند اینها ظرفیت های نظام هستند باید بکار گرفت و استفاده کرد.

* جریان انقلابی باید تقویت شود زیرا فقط تفکر انقلابی می تواند کشور را نجات دهد

جانثاری خطاب به کاظمی طبا گفت: شما فرماندار همه مردم شهرستان با همه اقوام و مذاهب مختلف این شهر هستید حتی فرماندار جوانان دختر و پسری که گرچه ظاهر و رفتار نامتعارفی دارد اما فرزندان ما هستند، همه اقوام و مذاهب مختلف این شهر ظرفیت های نظام هستند باید همه را به کار بگیرید و استفاده کنید و البته حتما حتما باید جریان انقلابی را تقویت کنید هیچ لکنتی نداریم در این خصوص چراکه فقط تفکر انقلابی می تواند کشور را نجات دهد و ما را از این گردنه عبور دهد و مشکلات حتی همان کسانی که واگرایی پیدا کرده اند را رفع و همگرا کند تفکر انقلابی کارآمد و توانمند است به فرموده حضرت آقا امیرالمومنین(ع) به مسئولیت به عنوان طعمه نگاه نمی کند مسئولیت فقط یک جایی برای خدمت کردن است.

وی ادامه داد: جریان انقلابی باید توسعه پیدا کند و باید حرفش حتما شنیده شود حتما باید به کارگیری شود و البته همه مردم باید استفاده شود و هیچ ظرفیتی نباید زمین بماند جناب آقای کاظمی طبا همه چیز در این شهر کامل است هیچ عذری ندارید ظرفیت های خوب از مردم انقلابی تا نماینده انقلابی و دلسوز و متعهد و امام جمعه فعال پای کار همه را بکارگیری کنید شبانه روز تلاش کنید اتاق فکرهای متفاوت ایجاد کنید مبادا اتاق فکر شما محدود به چند درصد مردم باشد بلکه باید وسیع با حضور نمایندگان همه فکرهای این شهر باشد.

* خدمت کردن به مردم و ایجاد اشتغال و فرصت ازدواج برای جوانان جهاد فی سبیل الله است

معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان افزود: اگر مردم دیدند فرماندار، نماینده شهرستان، امام جمعه و مدیران ادارت شهرستان دست در دست هم دارند امیدوار خواهند شد در غیر اینصورت فکر می کنند این رفتارها از شکم سیری است امروز دلگرم کردن مردم، ایجاد اشتغال برای جوانان جهاد فی سبیل الله است حتی رفع کردن مشکلات جزئی مردم فرقی هم نمی کند ممکن است برای یک شهروند وجود گودال کوچکی در سر کوچه مشکل باشد برای شهروند دیگری گرفتن تسهیلات بانکی برای جبران کمبود نقدینگی کارخانه اش مشکل باشد و این یعنی عدالت.

وی گفت:  عدالت یعنی همه مردم جامعه را به حساب آوردن، یعنی مدافع مظلوم بودن، یعنی مستضعف نواز بودن، یعنی اشرافی نبودن، یعنی مدیران از پرواز در ارتفاع 30 هزار پایی خود کم کنند و هم ردیف مردم و در بین مردم باشند، در مساجد و خیابان ها با مردم در ارتباط باشند و پای درد دل آنها بنشینند باید به امنیت عمومی، مالی، اخلاقی، ناموسی و روانی مردم توجه کنیم و هرکاری انجام می دهیم باید به مبنای دینی آن را در نظر بگیریم.

انتهای پیام/