شاهین پرس

دشمن تلاش می کند بین امام و امت جدایی بیندازد تا مردم در انتخابات شرکت نکنند

کدخبر: 87471
۲۴ خرداد ۱۴۰۰ در ساعت ۱۰:۰۳ قبل از ظهر

به گزارش شاهین پرس؛ سرهنگ پاسدار علی مقواساز در چهاردهمین مجمع بسیجیان شهرستان شاهین شهر و میمه با اشاره به توصیه رهبر انقلاب در دعوت و تواصی به حق اظهار کرد: حضرت آقا در بیانات 21 اسفند سال گذشته فرمودند پس از بعثت نبی مکرم اسلام(ص) و تشکیل حکومت اسلامی جبهه باطلی هم مقابل جبهه حق شکل گرفت و این جبهه حق و باطل همیشه بوده و تا آخر هم خواهد بود.

جانشین فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) استان اصفهان افزود: حضرت آقا در توصیف جبهه باطل می فرمایند همه بدیهای عالم اعم از اشرار، مجرمین، مستکبرین، گنهکاران، استعمارگران و استکباران عالم که سردمدار آنها امروز صهیونیست خبیث است همه در یک جبهه قرار دارند و همه خوبی های عالم هم در جبهه حق قرار دارند.

* جبهه باطل با همه عربده کشی و امکانات و تجهیزات در اوج مذلت قرار دارد

وی با تاکید بر اینکه وظیفه داریم که بدانیم امروز جبهه حق و باطل در چه شرایط و موقعیتی قرار دارند خاطرنشان کرد: امروز جبهه باطل با همه عربده کشی ها، یارکشی ها و امکانات و تجهیزات در اوج مذلت و بدبختی و بیچارگی قرار گرفته چرا که بعد از یک خطبه عربی 20 دقیقه ای رهبر معظم انقلاب خطاب به جوانان مجاهد فلسطینی سنی، تمام آسمان اسرائیل جهنم می شود.

سرهنگ مقواساز افزود: امام ما اینجا پیام می دهد آن طرف مجاهدان فلسطینی برای اسرائیل با ادعای 70 سال قبل از نیل تا فرات و سلطه بر تمام دنیا چه اتفاقی رقم زده می شود صهیونیستی که قرار بود دنیا را رهبری کنند با همه ادعاها و امکانات و تجهیزات به جایی رسیده که دوازده روزه تسلیم جوانان فلسطینی می شود و با بدبختی تمام مهاجرت معکوس از سرزمین های اشغالی شروع شده یهودیانی که حاضر نیستند در مقابل هیچ وعده و پاداشی در این سرزمین بمانند.

وی با بیان اینکه این پیروزی از قدرت انقلاب و قدرت امام و رهبر ما است خاطرنشان کرد: این قدرت جبهه حق است که جبهه باطل به این مذلت و خواری کشانده است همه این جبهه باطل روزی تصمیم گرفت که داعش را بوجود بیاورند تا همه حرم ها را تخریب و از بین ببرد، هیچ مسلمانی باقی نماند و بشار هم برود اما رهبر معظم انقلاب فرمودند بشار باید بماند و مردم تصمیم بگیرند و این داعش است که باید از بین برود امروز می بینیم که در انتخابات سوریه قریب به 85 درصد مردم به بشار اسد رای می دهند.

جانشین فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) استان اصفهان با بیان اینکه رهبر فرزانه انقلاب رهبری جبهه حق را با قدرت به پیش می برد، افزود: جوان آفریقایی که برای سفر به ایران باید چهار بار مسیر های هوایی را طی کند می گوید قبل از انقلاب یک میلیون شیعه نداشتیم ولی الان به برکت انقلاب اسلامی بیش از 50 میلیون شیعه در سرزمین ما وجود دارد امروز در 130 کشور جهان شیعه وجود دارد.

* جبهه حق امروز در اوج عظمت و افتخار قرار دارد/ دشمن تلاش می کند بین امام و امت جدایی بیندازد

وی با تاکید بر اینکه امروز جبهه حق در اوج عظمت و افتخار قرار دارد تصریح کرد: اوج عظمت و افتخار جبهه حق و اوج مذلت و خواری جبهه باطل، امروز نشان دهنده قدرت اسلام و انقلاب اسلامی، قدرت امامین انقلاب است یعنی این انقلاب با قدرت در مسیر خود به سمت حکومت امام زمان(عج) پیش می رود.

سرهنگ مقواساز با اشاره به تجربه تاریخی جبهه باطل در جنگ های صفین و جمل و غیره گفت: دشمن وقتی دید در حال شکست قطعی است مالک را از در خیمه معاویه به عقب کشاند و پیروز شد چون موفق شد بین امام و امت جدایی بیندازد امروز هم اگر جبهه باطل بتواند مردم را از امام و رهبر جدا کند دوباره اوج می گیرد.

وی با بیان اینکه دشمن اگر بین امام و امت جدایی بیندازد دوباره جان می گیرد، نفس می کشد و پررو شده و عربده کشی می کند. خاطرنشان کرد: جبهه باطل با همه تفاله های خود امروز با کمک پول و رسانه هایشان به مردم ایران القا می کنند که در انتخابات شرکت نکنند می خواهند که با ایجاد نگرانی و یاس و ناامیدی و بی تفاوتی بین امام و امت جدایی بیندازند تا پای صندوق های رای نیایند.

* زنجیره تواصی اگر قطع شود قطعا باعث خسارت می شود

جانشین فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) استان اصفهان افزود: امروز قدرت انقلاب اسلامی در اوج قرار دارد امام عزیزمان مردم را به تواصی به حق دعوت می کند و می فرماید اگر زنجیره تواصی قطع شود قطعا خسارت می بینید دشمن پررو می شود و این خطرناک است.

وی با اشاره به خانه نشینی امام علی(ع) افزود: بنا به توصیه حضرت آقا که 16 خرداد سال جاری فرمودند «قبلا گفتم کسانی که سخن نافذی دارند، مردم را به حضور در انتخابات تشویق کنند، حالا می‌خواهم علاوه بر آن عرض بکنم، تک‌تک آحاد مردم خودشان را موظّف بدانند که علاوه بر شرکت در انتخابات دیگران را هم به شرکت در انتخابات دعوت کنند» بنابراین باید افراد با نفوذ فامیل، محله و شهر را در مساجد و پایگاه ها دعوت کنید دور هم جمع شوید و همدیگر را تواصی به حق کنید.

این مقام نظامی با اشاره به هشت توصیه حضرت آقا در خصوص توصیه به حق، توصیه به صبر و ایستادگی، توصیه به مقاومت، توصیه به بصیرت و امید آفرینی ادامه داد: در راه تلاش در جبهه حق خسته نشوند شما که پای کار ایستاده اید تا حرف حضرت آقا روی زمین نماند در چند روز باقی مانده تا انتخابات دوستان و دعوت کنید و بگویید این انقلاب در مسیر خود خوب پیش میرود مبادا از حرف دشمنان نگران و ناامید شوید اگر روز 28 خرداد با حضور حداکثری در انتخابات نه محکم به دشمن گفته شود انقلاب با سرعت بیشتری به راه خود ادامه خواهد داد.

تنبلی نکردن توصیه دیگری بود که سرهنگ مقوا ساز خطاب به بسیجیان شهرستان شاهین شهر و میمه داشت و افزود: متاسفانه برخی از نیروهای مومن انقلابی تنبل شده اند در حالی که برای این انقلاب زحمات زیادی کشیده شده خون شهدای زیادی برای حفظ این انقلاب ریخته شده نباید تنبلی کرد خیلی ها از جبهه باطل منتظر ایستاده اند تا حضور مردم کم رنگ شود باید چند روز باقی مانده را شبانه روزی تلاش کنیم محله به محله، خانه به خانه و چهره به چهره مردم را دعوت کنیم تا در انتخابات شرکت کنند تا دشمنان ناامید شود.

* 28 خرداد باید با بالاترین حضور روز جشن جبهه حق باشد

وی با بیان اینکه مردم ناراحت هستند ولی رای ندادن راه حل نیست چرا که انقلابی عمل نکردن مدیران در اقتصاد باعث شد این وضعیت پیش بیاید خاطرنشان کرد: باید کاری کرد تا خدا ببیند که چگونه پای انقلاب حضرت مهدی(عج) محکم ایستاده ایم تا خدا هم یاری کند.

جانشین فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) استان اصفهان با توصیه به بیکار نماندن ابراز کرد: روز 28 خرداد باید با بالاترین حضور روز جشن پیروزی جبهه حق در شهرستان شما باشد تا شادی شهدا، لبخند رضایت حضرت آقا و نابودی همه تفاله های استعمارگر و استکبار را رقم بزنید بنابراین هیچ در جبهه حق نباید بیکار باشد بیکاری و بی تفاوتی آفت است باید از آن دوری کرد.

* مراسم قرائت دعای توسل سه شنبه شب در همه گلزارهای شهدای سراسر استان اصفهان برگزار می شود

وی افزود: همه ما باید نهضت تواصی را به نیت حضرت زهرا(س) انجام دهیم نباید بگذاریم حرف حضرت آقا روی زمین بماند با تلاش و پشتکار همان کار شهدا را انجام دهیم یعنی هم تلاش کنیم و هم دعا و توسل داشته باشیم به همین دلیل سه شنبه شب در همه گلزارهای شهدای سراسر استان دعای توسل خوانده می شود شهدا علاوه بر جهاد در میدان مبارزه با اشک و دعا و توسل پیروزی های بزرگی را رقم زدند.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود از عملکرد قرارگاه شهید سلیمانی در غربالگری و کنترل بیماری کرونا در شهرستان قدردانی کرد و گفت: سازمان بهداشت جهانی در گزارش خود اعلام کرده که «تنها کشوری که در دنیا پیش بینی های این سازمان در آن کشور محقق نشد کشور ایران است چون شبکه ای بزرگ مردمی از تولید ماسک تا مواد ضدعفونی و کمک به بیمارستان ها و طرح غربالگری و بیماریابی را بر عهده گرفت و همکاری کرد که چنین کاری در هیچ کشور دیگری اتفاق نیفتاد» همه طرح شهید سلیمانی را شبکه ای بزرگ مردمی به نام بسیج رقم زد.

انتهای پیام/