شاهین پرس

حمایت از فلسطین و آزادی قدس شریف در وصایای شهدای استان اصفهان

کدخبر: 87221
۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ در ساعت ۱۰:۰۰ قبل از ظهر

به گزارش شاهین پرس؛ امروز آنچه که در اراضی اشغالی تحت عنوان صهیونیسم سیاسی مطرح است، نوعی ایدئولوژی است که معتقد است یهودیان برای نجات خود لازم نیست منتظر مسیح بمانند، بلکه می توانند خودشان به بیت‌المقدس بروند و کشوری یهودی را برای خود تاسیس کنند این در حالی است که مبارزه علیه پدیده و موجودیتی که ناهنجار و نامشروع است، بر اساس اصول مسلم عقلی و شرعی و عرفی، حتی از سوی برخی یهودیان ضدصهیونیسم نیز امری جایز و ضرورتی اجتناب‌ناپذیر شمرده می شود.

قدس از آن مسلمانان است و بر هر مسلمانی واجب است تا برای آزادسازی آن تلاش کند

موضوع قدس یکی از مسائل مهم اسلامی است و جایگاه ویژه ای در جهان اسلام دارد امام(ره) فرمودند: رژیم اشغالگر قدس باید از صفحه روزگار محو شود و ان شاالله قدس و فلسطین به آغوش امت اسلام باز خواهند گشت این فرمان امام راحل اتحاد مسلمانان در برابر رژیم غاصب صهیونیستی واجب کرد تا با حفظ روحیه مقاومت در برابر این رژیم اشغالگر بایستند و زمینه آزادی قدس شریف و رهایی ملت مظلوم فلسطین را تحقق بخشند.

حمایت از قدس شریف و ملت مظلوم فلسطین و مبارزه با رژیم صهیونیستی در ادامه وظیفه تولی و تبری ایی است که خداوند بر عهده بندگان خود قرار داده و علاوه بر امام راحل، رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی نیز تاکید دارند با کنکاشی در وصایای شهدا نیز تاکید بر ادامه مبارزه با رژیم اشغالگر صهیونیستی و آزادی قدس به تاسی از امامین انقلاب اسلامی در آنها موج می زند که به مرور بخشی از این وصیت نامه های شهدای اصفهان می پردازیم

 

اهمیت موضوع فلسطین و قدس در وصایای شهدای اصفهان

شهید صدرالدین حسینی وصیت کرده محرومان جهان را از یاد نبرید و همواره برای رهایی آنان خصوصا رهایی ملت ستمدیده لبنان و فلسطین و عراق و سایر محرومان کوشش کنید.

شهید سیروس تیموری تاکید کرده با ایمان مبارزه کنید و با خون خود در راه خدا جهاد کنید و قدس عزیز را نجات دهید.

شهید علی‌اکبر کریمی به برادران و همسنگران خود وصیت کرده: برادران باید همت گماریم و کمربندها را محکم و اسلحه‌های خود را مهیا سازیم و با یک دست قرآن و با دست دیگر سلاح برگیریم و قدس عزیز را از بند دژخیمان صهیونیست برهانیم.

شهید عباس علیرضایی از دوستان و رفقای خود خواسته در صورتی‌ که لایق شهادت شد اسلحه خونین او را برداشته و تا رهایی قدس عزیز راه من که همان راه رهبرم می‌باشد ادامه دهند.

شهید جواد رضایی در بخش از وصیت نامه خود پیروزی رزمندگان اسلام و فتح کربلا و آزادی قدس را از خداوند آرزو کرده است

شهید محسن کشکویی وصیت کرده ای جوانان همه مسئولیید که به یاری ملت‌های تحت ستم فلسطین لبنان و عراق بپاخیزید و بکوشید تا با یاری الله آنها را از این ستم نجات دهید.

شهید رضا یزدیان دهکردی نیز از امت حزب‌الله خواسته که این جنگ را تا فتح کربلا و قدس ادامه دهند و دست جنایت‌کاران را سرزمین های اسلامی کوتاه کنند.

شهید حسین حبیب زاده در وصیت نامه خود سفارش کرده است: برادران و دوستان وفادارم سنگرهای جبهه را خالی نخواهند گذاشت و تفنگ افتاده من را برخواهند داشت و با کافران مبارزه خواهند کرد و راه مرا ادامه خواهند داد و از طریق کربلا به قدس خواهند رفت و قدس عزیز را آزاد خواهند کرد انشاالله.

شهید عباس معصومی خطاب به برادر کوچکترش توصیه کرده تو ای برادر کوچکم درسهایت را بخوان و در سنگر مدرسه کمک به مردمت بکن تا وقتی که بزرگ شوی و فلسطین و بیت المقدس را آزاد کنی. ان شاءالله.

شهید هانی سنگی دیگر شهید استان اصفهان توصیه کرده ای جوانان همه مسئولیید، در برابر ملت های تحت ستم  همچون فلسطین ، لبنان ، عراق و …  برخیزید.

شهید مهدی یزدانخواه دیگر شهیدی است که مبارزه با رژیم صهیونیستی و آزادی قدس شریف را به برادر خود سفارش کرده و گفته برادر عزیزتر از جانم امیدوارم که زود زود بزرگ شوی و در آینده ای نزدیک در قدس با صهیونیسم غاصب بجنگی به امید اینکه پرچم کفر ستیز اسلام بر تمامی ممالک دنیا طنین افکن شود.

شهید علیرضا سهایی وصیت کرده سلام ناقابل مرا به رهبر کبیر انقلاب، این پیر جماران، این قلب و روح ملت برسانید و بگوئید که رزمندگان تا آخرین قطره خونشان را در پای درخت اسلام خواهند ریخت و تا قدس پیش خواهند رفت و تا آزاد نکنند از پای نخواهند نشست .

شهید عباسعلی ارسلان در وصیت نامه خود تاکید کرده: دعا کنید رزمندگان ما هرچه سریع تر پیروز شوند تا راه بسته شده کربلای حسینی از چنگال صهیونیست ها آزاد شود و سپس به قدس عزیز بروند و به یاری امام زمان(عج) قدس را آزاد سازند.

شهید محمدرضا حسینیان مقدم هم در وصیت نامه خود با آرزوی نابودی رژیم اشغالگر قدس و همه مستکبران جهان گفته امیدوارم که با ریختن خون ما راه کربلا و قدس باز شود و تمام مسلمین جهان دست در دست یکدیگر بدهند و پرچم لا اله الا الله را برکره زمین به اهتزاز در آورند و کلیه شرک و نفاق و کفر را در دنیا از بین ببرند و زمینه را برای حضرت مهدی عج باز کنند.

شهید حسین باقری فرد نیز دیگر شهید استان اصفهان است که وصیت کرده: دیدیم که دشمنان نمی خواستند این انقلاب به ثمر برسد از جریان طبس و کودتا بنی صدر و جولان منافقین و جنگ تحمیلی و ترور شخصیت ها تمام برای این بود که این انقلاب به جایی صادر نشود. پس شما ملت باید جنگ را ادامه داده و انقلاب وار به کربلا و کربلا وار به قدس مبارزه را ادامه دهید و جنایتکاران را از سرزمین های اسلامی بیرون برانیم.

شهید علیرضا فروتن وصیت نامه خود را اینگونه آغاز کرده سلام بر شهدا، شهدا آن شیر مردانی که از بدر تاکنون خون سرخ و جوشان شان برزمین می ریزد. قسم به خونتان که راهتان را ادامه می دهیم و تا کربلا، قدس و کعبه را نجات ندهیم از پا نمی نشینیم.

شهید حسین حلاجی مجرد هم با تاکید بر مبارزه با مستکبران جهان ناکید کرده: ما آن وقت واقعا پیروزیم که حرمین شریفین ( مکه، مدینه، کربلا، نجف، قدس وغیره) از چنگ دشمنان اسلام آزاد شود.

شهید محسن پوراسماعیلی آزادسازی قدس را اینگونه آرزو کرده است: بارالها، خداوندا مرا به همان آرزوی دیرینه خود که همان فتح کربلا و آزادسازی قدس و رها ساختن تمام ملل مستضعف جهان است، نائل گردان و اگر در این راه شهادت هم نصیب من شد با آغوش باز به استقبالش خواهم شتافت.

شهید رضا وزیری با امید روزی که پرچم اسلام در سراسر جهان به اهتزاز درآید و قدس عزیز از چنگال صهیونیسم ها آزاد گردد و ظالمی نتواند حقی از مظلوم را پایمال کند وصیت نامه خود را تکمیل کرده است.

شهید عباسعلی ابراهیم زاده نیز وصیت کرده با حضور در صحنه انقلابمان را به پیروزی برسانید. می دانید پیروزی نهایی چه موقعی است آن موقعی که به قدس برسیم.

شهید ابراهیم قایم مقامی به برادران و همسنگران خود سفارش کرده برای رهایی کامل اسلام عزیز و قدس از چنگال مستکبرین به پشتیبانی قاطع از خط امام و روحانیت ادامه دهید.

شهید علی مسجد سرایی هم وصیت نامه خود را با این جمله کامل کرده تا ما زنده هستیم آرام نخواهیم گرفت تا حق مردم فلسطین را بگیریم، چرا که صدای هر مظلومی در جهان بلند شود ما را می طلبد و ما هم به دیدارش می رویم.

انتهای پیام/