۱۴:۱۴ - جمعه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰

توزیع سه هزار پرس غذای گرم، 510 بسته معیشتی و 45 هزار قرص نان متبرک رضوی در شاهین شهر و میمه

مدیر مرکز خادم یاران و کانون‌های خدمت رضوی شهرستان شاهین شهر و میمه گفت: پویش سراسری «سفره ای به وسعت ایران» بنیاد کرامت آستان قدس رضوی به مناسبت ماه مبارک رمضان و با هدف دستگیری از خانواده های نیازمند و کم بضاعت برگزار شده است.

مصطفی نظری در گفتگو با خبرنگار شاهین پرس؛ از برگزاری پویش سراسری بنیاد کرامت آستان قدس رضوی با عنوان «سفره‌ای به وسعت ایران» با هدف تامین ارزاق خانواده های کم بضاعت در ماه مبارک رمضان خبر داد و اظهار کرد: مرکز خادمیاران رضوی شهرستان شاهین شهر و میمه در اجرای این پویش با همکاری اعضای خادمیار رضوی و یاوران رضوی علاوه بر 510 بسته ارزاق کمک معیشتی، بیش از سه هزار پرس غذای گرم و 700 بسته افطاری ساده مومنانه تهیه و از ابتدای ماه مبارک بین نیازمندان و محرومان مناطق شهری و روستایی کم برخوردار سطح شهرستان توزیع می شود.

مدیر مرکز خادمیاران و کانون های خدمت رضوی شهرستان شاهین شهر و میمه افزود: 510 بسته ارزاق کمک معیشتی شامل برنج، گوشت، مرغ، ماکارانی، رب گوجه، روغن، حبوبات کامل و خرما به همراه نمک و نبات متبرک حرم مطهر امام رضا(ع) است که توزیع آن بین نیازمندان شهرستان تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه سه هزار پرس غذای گرم با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی در دو آشپزخانه بزرگ شهرهای گز و گرگاب طبخ و هر شب توزیع می شود خاطرنشان کرد: به مناسبت میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) نیز بیش از 700 بسته افطاری مومنانه شامل نان، پنیر، خرما، نبات، شکلات، سیب قرمز و نمک متبرک حرم امام رضا(ع) به صورت پک تهیه و بین نیازمندان سطح شهرستان توزیع شد.

نظری افزود: مجموع هزینه 510 بسته ارزاق کمک معیشتی، سه هزار پرس غذای گرم و 700 بسته افطاری مومنانه بالغ بر 300 میلیون تومان است که از طرف خادمیاران رضوی و یاوران رضوی و خیرین شهرستان تامین شده است.

وی از توزیع 45 هزار قرص نان متبرک رضوی در شهرستان نیز خبر داد و افزود: این طرح که از ابتدای ماه مبارک رمضان شروع شده نیازمندان با حواله کانون خادمیاران از نانوایی های مشخص شده نان متبرک رضوی تحویل می گیرند این طرح تا پایان ماه مبارک ادامه دارد.

نظری با اشاره به فعالیت برخی از کانون های تخصصی مرکز خادمیاران رضوی شهرستان شاهین شهر و میمه ابراز کرد: مرکز خادمیاران رضوی این شهرستان 171 نفر خادمیار و 120 نفر یاور رضوی دارد که کمک به رفع محرومیت، توسعه فرهنگ رضوی در سطح شهرستان و کشیک در حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) از جمله فعالیت های این خادمیاران است.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.