۱۹:۳۷ - چهارشنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۰

حاجی دلیگانی:

ناهماهنگی درون دولت جان شهروندان ایرانی را به خطر انداخته است

نماینده شاهین شهر و میمه و برخوار گفت: ناهماهنگی درون دولت جان شهروندان ایرانی را به خطر انداخته است هرچه سریعتر باید جلوی پروازها و رفت و آمد به کشورهای کرونا زده گرفته شود.

به گزارش شاهین پرس؛ موج چهارم کرونا از ابتدای هفته سوم فروردین سال 1400 در حالی در کشور شیوع پیدا کرده که با وجود نگرانی برای قرمز شدن وضعیت شهرها و استان‌ های کشور در ایام نوروز پیش بینی می شد با این حال  پروازهای خارجی به ۲۰ کشور خارجی از جمله ترکیه که در وضعیت کاملا قرمز کرونایی قرار داشت انجام می شود، مرزهای زمینی نیز با وجود بسته شدن برای سفرهای عادی اما روزانه ۱۵۰۰ تردد مسافر را تجربه می کند.

مشاور وزیر بهداشت در توئیتی نوشت: ‏رئیس دپارتمان بیماری‌های عفونی در دانشگاه آنکارا هشدار داده که احتمال وقوع جهش و ظهور نوع جدیدی از کرونا در ترکیه وجود دارد. ‏چهار روز از هشدار و درخواست وزیر بهداشت برای لغو پروازهای ترکیه می‌گذرد و مقامات هواپیمایی می‌گویند فعلا برنامه‌ای برای قطع پروازها به علت شیوع کرونا ندارند.

حسینعلی حاجی دلیگانی در گفتگو با خبرنگار شاهین پرس؛ در واکنش به خیز چهارم کرونا در کشور و افزایش آمار مبتلایان و جان باختگان و بی اعتنایی دولت به تردد و برقراری پروازهای خارجی به مقصد کشورهایی که در شرایط کرونایی قرمز قرار دارند اظهار کرد: این موضوع از ناهماهنگی درون دولت نشات می گیرد و اینکه آقای رئیس جمهور همتی و جدیتی برای ایجاد هماهنگی بین  وزارتخانه های مربوطه انجام ندادند وگرنه ایشان باید بلافاصله به وزیر راه و شهرسازی دستور پگیری داده و از ایشون توضیح یخواهند و اگر تمکین نکردند با وی برخورد کند.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه موضوع سلامت شهروندان ایرانی بسیار مهم است خاطرنشان کرد: جان شهروندان ایرانی در خطر است و رئیس جمهور باید وارد شود و خیلی زود هم ورود کند و هر چه زودتر جلوی استمرار پروازها و رفت وآمدهای زمینی به ترکیه که در شرایط کاملا خطرناک کرونایی قرار دارند را بگیرد تا بیشتر از این به مردم آسیب وارد نشود.

وی با اشاره به  سوء مدیریت و وجود ناهماهنگی مدیریتی در پیشگیری از بروز شرایط بحرانی در کشور تصریح کرد: یادمان نمی روند که سال 92 با وجود تحریم های متعددی برعلیه کشوراعمال شده بود آقای روحانی آن زمان همه مشکلات کشور را ناشی از سوء مدیریت و عدم مدیریت صحیح که در قوه مجریه آن زمان حاکم بود اعلام کرد الان نمی دانم آقای روحانی صحبتهای آن زمان را به یاد دارند یا خیر لذا می خواهیم که آقای رئیس جمهور بالاغیرتا در این چندماه آخر یه مقدار از حاشیه سازی ها دست برداشته و وارد میدان شود و به مسائل کشور رسیدگی کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.