۱۵:۴۵ - جمعه ۰۱ اسفند ۱۳۹۹

امام جمعه شاهین شهر:

قانون راهبردی لغو تحریم‌ مجلس شورای اسلامی دشمن را تسلیم خواهد کرد/ وعده های دروغین و هزینه‌های میلیاردی برخی برای نمایندگی شوراها

امام جمعه شاهین شهر گفت: اگر مسئولان طبق نقشه راه حرکت کرده و به دشمنان پالس منفی نداده و دشمن را پررو نکنند مصوبه راهبردی لغو تحریم ها باعث تسلیم شدن دشمن در برابر خواسته برحق جمهوری اسلامی ایران خواهد شد.

به گزارش شاهین پرس؛ حجت الاسلام قاسم هاشمی در خطبه های نماز جمعه این هفته شاهین شهر، مشارکت حداکثری و شایسته گزینی در انتخابات را ضامن صیانت از جمهوریت نظام اسلامی دانست و ضمن حمایت از اقدامات فسادستیز و مصلحانه هیئت های اجرایی و نظارت بر انتخابات، از آنان خواست در مقابل افزون خواهان، مفسدان و متخلفان از قانون ایستادگی کرده و هراسی نداشته باشند که عزت دست خدا است.

امام جمعه شاهین شهرافزود: مگر نمایندگی شوراها چقدر منفعت دارد که برخی برای رسیدن به پست و مقام وعده های دروغین می دهند و میلیاردی هزینه می کنند، از مسئولان قوای سه گانه می خواهیم قاطعانه با فسادها برخورد کرده و فرمان 8 ماده ای حضرت امام(ره) در خصوص مبارزه با فساد را نصب العین خود قرار دهند.

وی با انتقاد از سوء مدیریت مسئولان امور اقتصادی گفت: مواد غذایی مورد نیاز مردم در نوبت ترخیص از گمرگ تباه شده و دور ریخته می شود در حالی که اغلب مردم به نان شب هم محتاج هستند اف بر مدیریت و تدبیر و امیدتان که امور اقتصادی را بر عهده دارید بترسید از اینکه مورد خشم و غضب خداوند قرار بگیرید این حق مردمی که جانانه پای انقلاب ایستاده اند نیست شماها عامل ناامیدی مردم هستید.

حجت الاسلام هاشمی با گرامیداشت یاد و خاطره بیش از 600 شهید طلبه استان اصفهان افزود: روحانیت در پیروزی و استمرار نظام جمهوری اسلامی و در دوران دفاع مقدس، نقش برجسته ای برعهده داشت بطوریکه استان اصفهان در سال 1360 با حدود سه هزار طلبه بیشترین شهید (یک پنجم طلبه ها) را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

وی با اشاره به سالروز کودتای انگلیسی رضاخان در سال 1299 افزود: اساسا مشروطه برای خاتمه دادن به استبداد بود اما انگلیسی ها با روی کار آوردن رضاخان، استبداد در حال اضمحلال را در کشور مستحکم تر کردند و بر علیه مشروطه حکومت تشکیل دادند و عصر تهاجم به ارزشهای دینی و انقلابی مردم و مبارزه با اهداف مشروطه آغاز شد.

خطیب نماز جمعه شاهین شهر اعتکاف ایام البیض ماه رجب را فرصتی برای صفا دادن به روح و جان عنوان کرد و افزود: امسال به دلیل شرایط کرونایی اعتکاف برگزار نمی شود اما بنا به توصیه رهبر معظم انقلاب در این سه روز از نماز جعفر طیار غافل نباشید.

وی قانون راهبردی لغو تحریم‌ها مصوبه 12 آذر سال جاری مجلس شورای اسلامی را اقدامی راهبردی، هوشمندانه و بازدارنده در برابر تحریم های استکبار دانست و خاطرنشان کرد: اگر مسئولان همه رده ها طبق این نقشه راه حرکت کرده و به دشمنان پالس منفی ندهند و دشمن را پررو نکنند این مصوبه باعث تسلیم شدن دشمن در برابر خواسته برحق جمهوری اسلامی ایران خواهد شد.

حجت الاسلام هاشمی با ابراز تاسف از پاس گل های برخی از مسئولان به دشمنان ابراز کرد: بسیاری از این اظهار نظرها علاوه بر اینکه حوزه اقتصادی و معیشت مردم را دچار تزلزل می کند بر حوزه سیاست خارجه کشورمان نیز تاثیر می گذارد، کسانی که بدون توجه به مولفه های شرایط، زمان و مکان اظهار نظر و موضع گیری می کنند برخلاف فتوای و منظومه فکری امامین انقلاب و مصلحت کشور است در نتیجه این بی‌جا حرف زدن های دشمن شادکن مسئولان به مردم هم سرایت کرده و باعث می شود عده‌ای در راهپیمایی خودرویی ۲۲ بهمن به‌جای ابراز انزجار از دشمنان به رئیس‌جمهور کشور توهین ‌کنند.

وی با بیان اینکه خارج شدن انصارالله یمن از فهرست به‌ اصطلاح تروریستی آمریکا یک نوع ژست فریب برای انقلابیون یمن است، خاطرنشان کرد: به تأخیر انداختن اخراج نیروهای تروریست آمریکا از منطقه از اهداف نقشه جدید بایدن در یمن است، بایدن، محمدبن سلمان را عنصری نامطلوب برای آینده عربستان می‌داند و در تلاش است تا همزمان که عربستان سعودی را از باتلاق اقدامات غلط وی بیرون می‌کشد، تکلیف جایگزینش را نیز روشن کند.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.