۲۱:۳۲ - چهارشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۹

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شاهین شهر و میمه:

تشکیل دولت جوان حزب الهی به روحیه انقلابی و همدلی نیاز دارد/ شرط سربازی ولایت، معرفت و شناخت انقلاب اسلامی است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شاهین شهر و میمه با بیان اینکه تشکیل دولت جوان حزب اللهی به روحیه انقلابی و همدلی نیاز دارد، گفت: شرط سربازی ولایت و خدمتگزاری معرفت داشتن به انقلاب و اهداف و آرمان های اصیل آن است.

به گزارش شاهین پرس؛ سرهنگ پاسدار حمیدرضا مجیری در مراسم باشکوه راهپیمایی یوم الله 22 بهمن شاهین شهر با برشمردن توطئه های دشمنان بر علیه انقلاب اسلامی در چهل و دو سال گذشته اظهار کرد: تلاش های سردمداران استکبار جهانی با توطئه های گوناگون برای تغییر اراده ملت ایران و شکست انقلاب در چهل و دو سال گذشته، با پشتیبانی مردم ناکام و خنثی شده و مصمم تر از قبل راه انقلاب ادامه دارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شاهین شهر و میمه با تاکید بر اینکه راه علاج مشکلات کشور ادامه راه انقلاب اسلامی است خاطرنشان کرد: اگر همه مردم و مسئولان بر تمام ابعاد، مولفه ها و آرمان های اصیل انقلاب اسلامی پایبند و استوار باشند وعده و اراده الهی نیز تحقق خواهد یافت، خداوند در صدر اسلام به پیامبر اکرم(ص) وعده داد، کسانی که مستکبران را به استضعاف کشانند به پیروزی رسیده و بر جهان مسلط خواهند شد.

وی افزود: قدرت های شرق و غرب همه دست در دست یکدیگر هشت سال جنگ نابرابر را بر کشورمان تحمیل کردند اما در نهایت پافشاری مردم بر ولایت مداری و آرمان های انقلاب دشمنان را خوار و شکست داد.

سرهنگ مجیری حضور و پشیبانی ملت ایران را عامل اقتدار امروز جمهوری اسلامی ایران برشمرد و تصریح کرد: رفع مشکلات کشور به روحیه انقلابی، اتحاد و انسجام و همدلی نیاز دارد تا زمینه سازی تحقق دولت جوان حزب الهی فراهم شود.

وی با تاکید بر اینکه مشکلات کشور، با ظرفیت های عدیده داخلی که وجود دارد رفع شدنی است خاطرنشان کرد: پیشرفت های کشور باید برای مردم گفته شود چرا که دشمن با هدف ایجاد یاس و ناامیدی بین ملت ایران تلاش می کند با بزرگنمایی مشکلات، این نقاط قوت و پیشرفت ها را بی اهمیت جلوه دهد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شاهین شهر و میمه افزود: زمانی که کشورهای دنیا در زمینه های علمی، صنعتی و اقتصادی در حال پیشرفت بودند حکومت پهلوی عمدا کشورمان را عقب نگه می داشت، در حالیکه امروز به برکت انقلاب اسلامی کشور ما در همه عرصه ها پیشرفت کرده و در رتبه‌های های اول دنیا قرار داریم حتی بدون هیچ گونه وابستگی دانشمندان کشورمان به بسیاری از علوم جدید و دشوار دست پیدا کرده و در رتبه اول دنیا قرار داریم.

وی با بیان اینکه تنها راه برون رفت از مشکلات کشور ادامه راه انقلاب اسلامی است، افزود: براساس آیات الهی که فرموده بعد از هر سختی و دشواری آسانی است مطمئن باشید هرکجا در اه خدا استقامت کرده و ایستادگی کنید رحمت های الهی نیز از آسمان و زمین نازل می شود، امروز باید با اتحاد و همدلی و کنار گذاشتن کدورت ها بدنه انقلابی را تقویت کنیم امروز چشم امید مستضعفان به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

سرهنگ مجیری شرط سربازی ولایت و خدمتگزاری را معرفت داشتن به انقلاب و اهداف و آرمان های اصیل آن دانست و تاکید کرد: امروز برای به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی و زمینه سازی ظهور حضرت ولیعصر(عج) باید قوی باشیم و اولین و ضروریترین گام برای قوی شدن شناخت و معرفت داشتن به انقلاب اسلامی و اهداف آن است.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.