۰۸:۴۶ - پنجشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۹

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شاهین شهر و میمه:

گفتمان انقلاب اسلامی، امروز موفق ترین تئوری جهان است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شاهین‌شهر و میمه، با تاکید بر اینکه همه وظیفه داریم برای ایجاد تمدن نوین اسلامی، ندای حق طلبی و ظلم ستیزی انقلاب اسلامی را به گوش جهانیان برسانیم، گفت: در حالی که صدای شکسته شدن استخوان های لیبرال دمکراسی امروز به گوش می رسد، گفتمان نظام جمهوری اسلامی، گفتمان غالب دنیا است.

به گزارش شاهین پرس؛ سرهنگ پاسدار حمیدرضا مجیری دهه فجر را بهانه ای برای شناخت بیشتر انقلاب اسلامی این پدیده عظیم، بینظیر و بی بدیل قرن دانست و اظهار کرد: حرکت انقلاب اسلامی از چهل و دو سال قبل تاکنون یک حرکت دائمی در مسیر آرمان هایی است که هزاران شهید به رهبری حضرت امام(ره) آن را به پیروزی رساند، این انقلاب ثمره تلاش همه انبیاء و اولیاء الهی است تا امروز انقلاب اسلامی که آرزوی همه پیشوایان دینی بوده بتواند زمینه سازی ظهور حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا الفدا را فراهم کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شاهین‌شهر و میمه، صدور بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در آغاز ورود به دهه پنجم انقلاب اسلامی توسط رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی را بیانگر اقتدار و هدفمند بودن انقلاب اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران علی رغم توطئه ها و دشمنی های چهل و دوساله همچنان قدرتمند، با انگیزه و استوار بر آرمان های خود مسیر را ادامه می دهد.

وی بزرگترین آرمان انقلاب اسلامی را زمینه سازی ظهور حضرت ولی عصر(عج) عنوان کرد و افزود: تشکیل امت واحده اسلامی زیر پرچم انقلاب اسلامی و فراهم کردن زمینه ظهور خورشید عالم تاب حضرت مهدی(عج) ثمره حکومت با برکت جمهوری اسلامی ایران است که به تعبیر رهبر معظم انقلاب حرکتی دائمی که از بهمن 57 شروع شده تا ظهور حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا له الفدا ادامه خواهد داشت.

سرهنگ مجیری با اشاره به تاکید امام راحل مبنی بر صدور انقلاب اسلامی به همه دنیا، خاطرنشان کرد: برخلاف باور کسانی که جهانی شدن انقلاب اسلامی را غیرممکن می دانستند امروز ندای آرمان خواهی، ظلم ستیزی و حمایت از مظلومان عالم نه تنها در کشورهای منطقه بلکه در سراسر دنیا طنین انداز شده است.

وی رفع مشکلات اقتصادی، سیاسی، فرهنگی اجتماعی و مدیریتی داخل کشور را نیازمند حرکت انقلابی و تحول دائمی رو به پیشرفت ارزیابی کرد و افزود: راه علاج مشکلات کشور، انقلابی بودن، انقلابی ماندن و در مسیر انقلاب حرکت کردن است و این بخشی از آرمان های انقلاب اسلامی است که رهبر معظم انقلاب بر آن تاکید دارند و همه ما امت اسلامی نیز وظیفه داریم بر انقلابی بودن خود پافشاری کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شاهین‌شهر و میمه، شناخت انقلاب اسلامی و آرمان های آن توسط مردم خصوصا جوانان را ضروری دانست و ابراز کرد: براساس تاکید رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب، جوانان باید شانه های خود را استوار نگه دارند و بار انقلاب را به دوش بکشند لذا لازمه این مسئولیت خطیر شناخت انقلاب، شناخت اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه بخش زیادی از رسالت خطیر حفظ و انتقال پیام انقلاب به گوش جهانیان بر عهده رسانه ها قرار دارد خاطرنشان کرد: بوق های تبلیغاتی و رسانه های مسموم همه بر علیه انقلاب اسلامی متحد شده اند و ما وظیفه داریم در مقابل این با دفاع فعال خود، توطئه های دشمنان را در نطفه خفه و سرکوب کنیم. بنابراین وظیفه رسانه ها و شبکه های مجازی بسیار سنگین است ما باید ندای امام و رهبر عزیرمان را با ابزار بسیار اثرگذار رسانه به گوش جهانیان برسانیم.

*زمینه سازی ظهور هدف اصلی انقلاب اسلامی است

سرهنگ مجیری اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب برای تحقق هدف اصلی انقلاب اسلامی که زمینه سازی ظهور حضرت حجت(عج) است پنج گام مطرح کردند که نخستین آن پدیده انقلاب اسلامی ایران بود که سال 57 به پیروزی رسید، تشکیل نظام مقدس جمهوری اسلامی دومین گام و تشکیل دولت اسلامی، ایجاد جامعه اسلامی و تمدن نوین اسلامی گام های بعدی برای فراهم شدن زمینه ظهور می باشد.

وی با تاکید بر اینکه گام های سوم، چهارم و پنجم باید پرقدرت تر و با انگیزه ادامه داشته باشد خاطرنشان کرد: دولت اسلامی تنها محدود به قوه مجریه نیست بلکه همه اجزای حکومت اسلامی را شامل می شود. دولت اسلامی باید بر مبنای قوانین و قواعد اسلامی به عنوان یک الگو در جامعه اسلامی طنین انداز شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شاهین‌شهر و میمه، با بیان اینکه امروز مشکلاتی در حکومت اسلامی وجود دارد که باید به دست مسئولان برطرف شود خاطرنشان کرد: در حالی که صدای شکسته شدن استخوان های لیبرال دمکراسی امروز به گوش می رسد، گفتمان نظام جمهوری اسلامی، گفتمان غالب دنیا است.

*مردم سالاری دینی، مهمترین مولفه قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران است

وی موفقیت چشمگیر جمهوری اسلامی در مهار ویروس کرونا و تهیه واکسن را موفق ترین تئوری دنیا عنوان کرد و مهمترین مولفه قدرت نظام جمهوری اسلامی را مردم سالاری دینی برشمرد و تصریح کرد: جمهوری اسلامی با تکیه بر مردم سالاری دینی و مشارکت مردم متعهد و متدین می تواند با شور و نشاط بر سخت ترین مشکلات فائق آمده و به قدرت برسد همانگونه که در چهل و دو سال گذشته مشکلات و سختی های زیادی از جمله پیروزی انقلاب اسلامی، پیروزی در برابر جنگ تحمیلی هشت ساله ابرقدرتهای جهان، عبور از دوران سازندگی و توسعه سیاسی و امروز هم با ایستادگی در برابر ویروس منحوس کرونا قدرتمند به مسیر خود ادامه می دهد.

سرهنگ مجیری بخشی از گام چهارم را تحقق یافته دانست و با بیان اینکه تشکیل تمدن نوین اسلامی با ظهور منجی عالم بشریت نیازمند جامعه اسلامی توانمند در جهان اسلام است خاطرنشان کرد: گام های سوم تا پنجم پا به پای یکدیگر رشد کرده و شکل می گیرد که همه ما وظیفه داریم یاریگر تحقق این اهداف باشیم.

وی در ادامه با اشاره به بیش از 100 عنوان ویژه برنامه گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در سطح رده های مختلف ناحیه ابراز کرد: طرح حافظان سلامت قرارگاه سردار حاج قاسم سلیمانی در ابعاد مختلف تهیه و توزیع 12 هزار بسته کمک های مومنانه، تهیه و اهدای لوازم التحریر و 50 عدد تبلت به دانش آموزان نیازمند، تهیه و اهدای 12 سری جهیزیه، پایش، غربالگری و ثبت در سامانه سیب وزارت بهداشت، کمک به سالمندان و خانواده بیماران کرونایی اجرا شده و در حال حاضر رصد خانه به خانه با پیشرفت 60 درصدی تا پایان اسفندماه ادامه خواهد دارد که در این طرح بسیجیان ۲۸ پایگاه و قرارگاه سلامت با ۹هزار و ۶۰۰ نفر ساعت مشارکت کرده اند.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.