۲۳:۱۰ - جمعه ۰۳ بهمن ۱۳۹۹

فرماندار در آیین تکریم و معارفه فرمانده دانشکده پدافند هوایی شاهین شهر:

ارتش در حفاظت از استقلال و تمامیت ارضی کشور همواره نقش بسزایی داشته است

فرماندار شاهین شهر و میمه در آیین تکریم و معارفه فرمانده دانشکده هوایی گفت: ارتش در حفاظت از استقلال و تمامیت ارضی کشور همواره نقش بسزایی داشته است.

به گزارش شاهین پرس؛ اسفندیار تاجمیری در آیین تکریم و معارفه فرمانده دانشکده پدافند هوایی شاهین شهر که با حضور امیر آذرافروز فرمانده ارشد نظامی آجا در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شده بود با اشاره به جایگاه و اهمیت نقش ارتش در معادلات سیاسی و نظامی کشور در عرصه بین المللی اظهار کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران در دوران دفاع مقدس بویژه ابتدای شروع جنگ تحمیلی حضور افتخار آمیزی در بسیاری از عملیات ها از جمله عملیات هوایی H3 به عنوان بزرگترین عملیات هوایی جهان داشت.

فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه افزود: امروز ارتش به عنوان پیکره اصلی نیروهای مسلح، متولی حفاظت از استقلال و تمامیت ارضی کشور محسوب می‌شود و در حافظه تاریخی مردم به خوشنامی جای گرفته است.

وی ضمن برشمردن ویژگی های جغرافیایی و ارتباطی و شاخص های مرتبط با امنیت خاطرنشان کرد: شهرستان شاهین شهر و میمه با توجه به شاخص هایی که دارد در حوزه نظم و امنیت عمومی استان و کشور تاثیرگذار است.

تاجمیری به استقرار و فعالیت تعداد قابل توجهی از کارکنان یگان ها و واحدهای ارتش در شهرستان و خدمات دانشکده پدافند هوایی در حوزه آموزشی و پدافندی اشاره و کرد و افزود: مدیریت شهرستان شاهین شهر و میمه امادگی دارد از ظرفیت حضور ارتش در توسعه و پیشرفت بیشتر شهرستان استفاده نماید.

فرماندار شاهین شهر و میمه در ادامه ضمن قدردانی از خدمات و تلاش‌های سرهنگ محمد سیدی، برای سرهنگ شهریار مهرشاد در تصدی فرماندهی جدید دانشکده پدافند هوایی شاهین شهر آرزوی موفقیت کرد.

مراسم تکریم و معارفه فرمانده دانشکده پدافند هوایی شاهین شهر صبح چهارشنبه اول بهمن ماه با حضور امیر آذرافروز فرمانده ارشد نظامی آجا و فرماندهان و مسئولان یگان ها، واحدها و ارکان ارتش جمهوری اسلامی استان اصفهان، امام جمعه شاهین شهر، فرماندار شهرستان و اعضای شورای تامین شهرستان برگزار شد.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.