۱۵:۳۰ - جمعه ۰۳ بهمن ۱۳۹۹

امام جمعه شاهین شهر:

سوءمدیریت عامل اصلی مشکلات اقتصادی و معیشتی است

امام جمعه شاهین شهر گفت: مدیریت نامطلوب در بخش‌های اقتصادی کشور، موجب دشوار شدن وضعیت معیشتی مردم شده است.

به گزارش شاهین پرس؛ حجت‌الاسلام قاسم هاشمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شاهین شهر، با تاکید بر لزوم تغییر مدیریت نامطلوب در بخش‌های اقتصادی کشور که موجب دشوار شدن وضعیت معیشتی مردم شده است، اظهار کرد: ایجاد دوگانه سازی‌های معیشت و مذاکره با رژیم آمریکا در بین مردم ایران از نقشه های فرصت طلبان و غربگرایان است.

امام‌جمعه شاهین‌شهر خاطرنشان کرد: دوگانه سازی هایی که معیشت مردم را هدف قرار داده، کشور را دچار تزلزل و ناامن می‌کند و با تحریم‌های اقتصادی شیطان بزرگ ارتباطی ندارد.

وی با اشاره به نوسانات شدید بازار بورس بیان کرد: علت مهم ریزش‌ها در بازار بورس و ضررهای هنگفتی که به سرمایه‌گذاران وارد شد ناشی از وعده‌های عملی نشده دولت‌مردان است که به گسترش بی‌اعتمادی مردم از بازار سرمایه و دولت دوازدهم منجر شده است.

خطیب نماز جمعه شاهین شهر با تحسین تصمیم حکیمانه، عقلی و شرعی رهبر معظم انقلاب اسلامی در ممنوعیت ورود واکسن‌های تولید شرکت‌های آمریکایی و انگلیسی و لزوم تامین واکسن‌ مطمئن از سایر کشورها افزود: درستی دوراندیشی رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی بر همگان ثابت‌شده است؛ بسیاری از کشورها نیز ورود واکسن‌های کرونای آمریکایی و انگلیسی را که موجب جان باختن ده‌ها نفر از مردم کشورها شده است را ممنوع کرده اند.

وی اضافه کرد: آمریکایی‌ها سابقه بسیار بدی در آزمایش واکسن‌های خطرناک خود بر روی ملت‌های دیگر از جمله مردم آفریقا دارند به‌طوری‌که سال 93 رئیس‌جمهور وقت آمریکا بابت مرگ شمار زیادی از مردم آفریقا با واکسن آمریکایی سفلیس از مردم عذرخواهی کرد.

حجت الاسلام هاشمی به رزمایش‌های قدرتمندانه ارتش و سپاه پاسداران اشاره کرد و افزود: رزمایش های مقتدرانه سپاه پاسداران و ارتش جمهوری اسلامی در خشکی و دریا با استفاده از صدها فروند از انواع پهپاد رزمی و شناسایی، شلیک موشک‌های دوربرد و نقطه زن و انجام عملیات پیچیده و ترکیبی در هفته‌های اخیر در قلمروی وسیعی از شمال اقیانوس هند، مرکز و سواحل گسترده کشورمان با موفقیت اجرا شد.

امام‌جمعه شاهین‌شهر اضافه کرد: پیام اصلی این سلسله از رزمایش‌ها به متجاوزان آمریکا، رژیم صهیونیستی و حامیان غربی و عربی آنها است که بدانند اگر بخواهند کوچک‌ترین تعرضی به منافع ایران اسلامی انجام دهند، منافع آنان تا شمال آفریقا، تنگه باب المندب، شمال اقیانوس و غرب آسیا به خطر خواهد افتاد همچنین رزمایش‌های نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، روحیه جبهه مقاومت را در مواجهه با دشمن صهیونیستی، داعش و آمریکای متجاوز دوچندان کرده است.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.