شاهین پرس

حماسه 9 دی، حماسه ای ماندگار، الهام بخش و عبرت آموز است

کدخبر: 86152
۹ دی ۱۳۹۹ در ساعت ۱:۴۳ قبل از ظهر

به گزارش شاهین پرس؛ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان شاهین شهر و میمه در بیانیه ای با گرامیداشت یوم الله ۹دی سالروز دفع فتنه ۸۸ تاکید کرد: توطئه ها و نقشه های استکبار جهانی نمی تواند خللی در حرکت ملت بزرگ و ولایتمدار ایران اسلامی در ادامه راه انقلاب، شهدای گرانقدر و امام راحل ایجاد کند.

متن بیانیه به این شرح است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

يُرِيدُونَ لِيُطْفِؤُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ كَرِهَ الْكَافِرُونَ

۹ دی ماه تجلی دینداری و عشق ورزی ملت ایران به اهل بیت عصمت و طهارت(ع), نقطه عطف انقلاب اسلامی در پالایش خواص بی بصیرت و ساکتین عافیت طلب و تصویر روشنی در دلدادگی و جان نثاری امت، روز فرو ریختن لانه های عنکبوتی هتاکان به حریم مقدس اسلام و ولایت فقیه است. لذا تجلیل و تبیین دستاوردهای این یوم الله موجب بسط آگاهی و روشن شدن افکار عمومی و اندیشه های پویای جوانان متعهد و غیرتمند در آسیب شناسی و شناخت ترفند های نرم نظام سلطه و استکبار جهانی می شود.

یوم الله نهم دیماه سالروز قیام سراسری ملت فهیم و بصیر ایران بر ضد فتنه جویان کج اندیش و جاه طلبان رسوا و بی تقوا و حامیان استکبار خارجی آنان فرا رسید. حماسه ای که تبلور غرش سهمگین امت و پیامبر خاتم حضرت محمد مصطفی(ص) بر پیکر سر کردگان کفر و نفاق و الحاد بود. رهروان خمینی و فداییان رهبری بار دیگر شور انقلابی و شعور مکتبی خود را در برابر ریزش های ناچیز و دلبستگان به کانون های قدرت و ثروت به نمایش گذاشتند.

این قیام و خروش عاشورایی به عنوان برگ زرینی در تاریخ سراسر حماسه کشورمان پیام ولایتمداری ملت را به جهانیان ابلاغ نمود چرا که در این روز مردم با حضور یکپارچه در راهپیمایی عظیم خویش نشان دادند که توطئه ها و نقشه های استکبار جهانی نمی تواند خللی در حرکت آنان در ادامه راه انقلاب، شهدای گرانقدر و امام راحل ایجاد کند. ۹دی، روز پيروزی ملت ايران در برابر فتنه‌گران داخلی و خارجی و مصداق بارز «إِن تَنصُرُوا اللَّهَ یَنصُرْكُمْ وَیُثَبِّتْ أَقْدَامَكُمْ» است.

حماسه بزرگ نهم دی ماه، برگرفته از فرهنگ عاشورا است که مستکبران جهان را تسلیم اراده خود کرد و خشم دشمنان خارجی و ایادی خودفروخته و منافق را برانگیخت. این روز بزرگ، نقطه سرنوشت ساز تقابل آشکار و همه جانبه نظام سلطه و استکبار با اسلام و ولایت مطلقه فقیه در مقطعی بسیار حساس از تاریخ انقلاب اسلامی بود که با حضور آگاهانه و برخاسته از بصیرت و ایمان و اراده الهی ملت ایران، به حماسه ای ماندگار، الهام بخش و عبرت آموز تبدیل شد.

۹ دی برای ملت بصیر ایران اسلامی یک یوم الله بود ولی «خیر من الف شهر» گردید و در این روز ماندگار و تاریخی ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی، حماسه ای دیگر آفرید و دشمنان خدا و دینش را مأیوس و ناامید ساخت و قلب امام زمان (عج) و نائب بر حقش حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای دامت برکاته را شاد ساخت.

این شورا ایام شهادت بی بی دو عالم، حضرت صدیقه طاهره، پاره تن نبی مکرم اسلام و اسوه زنان عالم را تسلیت عرض نموده و بر صیانت مستمر از مولفه های اتحاد و همدلی و ایستادگی ملت در مقابل هر گونه فتنه های داخلی و توطئه های استکبار جهانی تاکید نموده و این حماسه ماندگار را به خالقان آن، مقام معظم رهبری و ملت شریف ایران اسلامی تبریک عرض نموده و عزت همیشگی جبهه حق را از درگاه خداوند سبحان خواستار است.

وَلِلَّهِ الْعِزَّةُ وَلِرَسُولِهِ وَلِلْمُؤْمِنِينَ وَلَكِنَّ الْمُنَافِقِينَ لَا يَعْلَمُونَ

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی
شهرستان شاهین شهر و میمه

انتهای پیام/