۱۲:۵۴ - شنبه ۰۸ آذر ۱۳۹۹

امام جمعه شاهین شهر:

عاملان ترور شهید فخری‌زاده پاسخ درخور دریافت نکنند، گستاخ تر می شوند

حجت الاسلام قاسم هاشمی در پی شهادت دانشمند هسته‌ای و دفاعی کشور شهید حاج محسن‌فخری‌زاده پیام تسلیت صادر و بر انتقام از عاملان ترور تاکید کرد.

به گزارش شاهین پرس؛ حجت الاسلام والمسلمین قاسم هاشمی امام جمعه شاهین شهر به مناسبت شهادت دانشمند هسته‌ای و دفاعی کشور شهید حاج محسن‌فخری‌زاده در پیامی با تاکید بر پاسخ در خور انقلابی به عاملان ترور، تشکیک کنندگان شعارهای استراتژیک انقلاب اسلامی را به توبه سیاسی و بازگشت به مبانی اصیل اسلام و انقلاب دعوت کرد.

متن پیام حجت‌الاسلام والمسلیمن هاشمی به شرح زیر است:

بسم‌الله القاصم الجبارین و المنافقین
يَوْمَ نَبْطِشُ الْبَطْشَةَ الْكُبْرى‌ إِنَّا مُنْتَقِمُونَ
روزى كه ما با قدرتى بزرگ (شما را) خواهيم گرفت، همانا كه انتقام گيرنده‌ايم.

پس از چندین سال مذاکره و اعتماد به دشمنان دون و نابکار در سالروز شهادت شهید شهریاری، استاد او دکتر محسن فخری زاده از نخبگان گرانقدر علمی کشور در صنایع راهبردی هسته‌ای و نظامی طی یک عملیات ترور وحشیانه توسط مزدوران آمریکا و اسرائیل در خاک خودمان به خیل هم‌تباران شهیدش پیوست.

ترور این دانشمند شهید برجسته، پاسخی بود که به اجنبی پرستان خودکم بین مشتاق جوبایدن و عاشق مذاکره با شیطان بزرگ در داخل داده شد.

بلاشک ما در منطقه با یک جبهه‌ جنگی به هم‌پیوسته و خبیث صهیونیستی، عربی و آمریکایی روبه‌رو هستیم که وَ ما تُخفی صُدورهُم اَکبَر!!!
اگر مسببان این قبیل اقدامات پاسخ درخوری از سوی نیروهای مومن و انقلابی دریافت نکنند گستاخ تر شده و باید خود را مهیای اتفاقات ناگوار بعدی نماییم!

تشکیک‌کنندگان در شعارهای استراتژیک مرگ بر آمریکا، مرگ بر انگلیس، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آل سعود اکنون در قبال خون به ناحق ریخته شده این شهید و در برابر دیدگان نظاره‌گر ملت مظلوم ایران چه پاسخی دارند؟! آیا وقت توبه سیاسی و بازگشت به مبانی اصیل انقلاب و اسلام ناب محمدی صلوات‌الله علیه و فرمانبری و اطاعت از ولی فقیه نرسیده است؟! چرا که به فرموده مولای متقیان امیرالمومنین علی علیه السلام: هر کس در هنگام یاری رهبرش در خواب باشد زیر لگد دشمن بیدار می‌شود.

ضمن عرض تسلیت به پیشگاه امام زمان عجل الله تعالی فرجه و رهبر معظم انقلاب دام‌ظله، از درگاه خداوند منان برای شهید فخری‌زاده علو درجات مسئلت نموده و برای خانواده معظم این شهید و دوستان و همکاران وی صبر و اجر خواستارم.

والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته

قاسم هاشمی
امام جمعه شاهین‌شهر
۸ آذر سال جهش تولید

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.