شاهین پرس

تست کرونای فرماندار شاهین شهر و میمه مثبت شد

کدخبر: 86090
۲۸ آبان ۱۳۹۹ در ساعت ۴:۳۵ قبل از ظهر

به گزارش شاهین پرس؛ روابط عمومی فرمانداری شهرستان شاهین شهر و میمه، ضمن تایید این خبر اظهار کرد: اسفندیارتاجمیری درپی مثبت شدن تست کرونا با نظر پزشک معالج خود به قرنطینه خانگی دوهفته ای و پیگیری لازم امور به صورت دورکاری و الکترونیکی رفت.

فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه، در پیامی خطاب به همکاران خود و مدیران و مسئولان ادارات و نهادها بویژه اعضای ستاد شهرستانی مدیریت بیماری کرونا به اهتمام و جدیت در اجرای طرح جدید ستاد ملی مدیریت هوشمند بیماری که از روز شنبه اول آذرماه با هدف کاهش و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا در جامعه آغاز می شود تاکید کرد.

گفتنی است از زمان شیوع ویروس کرونا، علیرغم مراقبت ها و اجرای پروتکل های بهداشتی در فرمانداری، بدلیل حجم فعالیت و نوع ارتباط کاری و مسئولیت ستاد مدیریت کرونا تاکنون ۱۵ نفر از کارکنان این دستگاه حاکمیتی و اجرایی به ویروس مبتلا شده و دوره قرنطینه و نقاهت خود را طی کرده اند از جمله سید ناصرحسینی منجزی معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری که از هفته گذشته به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در قرنطینه خانگی بسر می برد.

متن پیام اسفندیار تاجمیری فرماندارشهرستان شاهین شهر و میمه  بدین شرح است:

مدیران و مسئولان محترم عضو ستاد شهرستانی مدیریت بیماری کرونا و کمیته های ذیربط
همکاران محترم فرمانداری و بخشداری های تابعه

با سلام و احترام
نظر به مثبت اعلان شدن تست کرونای بنده و لزوم اجرای قرنطینه خانگی دو هفته ای با نظر پزشک معالج و حسب ضوابط ابلاغی نظام بهداشتی و با توجه به شرایط خاص کشور بویژه موج سوم کرونا و ضمن تشکر از تلاشها و خدمات ارزنده ای که تاکنون در مسیر مدیریت بیماری داشته اید انتظار میرود ماموریت ها و مسئولیتهای مقرر بویژه اجرای دقیق طرح ملی مدیریت هوشمند بیماری که از ابتدای آذرماه اجرایی میشود را با جدیت و کیفیت لازم و رویکرد جهادی و موثر دنبال نموده و اهتمام لازم را مبذول دارید.

در این راستا بر هماهنگی لازم با معاون محترم برنامه ریزی و عمرانی فرمانداری بعنوان جانشین ستاد و همکاری سازنده با مدیریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان در اجرای طرح و رسیدگی و تمهید مقدمات و  نیازهای محلی مدیریت بیماری تاکید میگردد.

بدیهی است پیگیری امور عنداللزوم بصورت دورکاری و الکترونیکی توسط بنده در حد بضاعت و وضعیت جسمی انجام خواهد شد.

امید است با تفضل الهی و اعتقاد و اهتمام همگانی و حمایت و همراهی و همکاری مردم عزیز و اقشار مختلف در مدیریت بیماری و‌ کاهش و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا در جامعه توفیق داشته باشیم.

اسفندیار تاجمیری
فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه
۲۷ آبان۹۹

انتهای پیام/