۱۰:۴۰ - یکشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۹

سهل انگاری در رعایت پروتکل های بهداشتی وضعیت شاهین شهر را مشکی کرد

شهرستان شاهین شهر و میمه از جمله 48 شهرستان در شرایط حاد کشور با افزایش روند بیماری در وضعیت فوق حاد و سیاه قرار گرفت.

به گزارش شاهین پرس؛  نادیده انگاشتن ویروس خطرناک کووید19 و سهل انگاری در رعایت شیوه نامه های بهداشتی روزانه تعداد زیادی از مردم جهان را به بیماری سهمگین کرونا مبتلا می کند و تعداد زیادی نیز قربانی این سهل انگاری ها می شوند.

شهرستان شاهین شهر و میمه از جمله 48 شهرستان با شرایط حاد کشور است که از ابندای همه گیری ویروس کرونا تاکنون وضعیت های مختلف سفید، زرد، نارنجی، قرمز و در حال حاضر مشکی را تجربه کرده که قریب به پنج هزار نفر از شهروندانش نیز به بیماری مبتلا شده اند.

ستاد مدیریت کرونا شهرستان بدلیل قرار گرفتن شهرستان در وضعیت سیاه و فوق حاد کرونایی برای مهار بیماری، محدودیت های دو هفته ای شامل تعطیلی گروه های شغلی 2، 3 و 4، کاهش ترددهای غیر ضروری، تشدید نظارت ها و برپایی دو ایستگاه نظارت و پایش در مبادی ورودی شاهین شهر اعمال کرد.

گرچه با همکاری کسبه گروه های شغلی 2، 3 و 4 که شامل 18 پاساژ و هفت هزار واحد صنفی شاهین شهر طی دو هفته گذشته بیماری زایی ویروس کرونا در شهرستان روند کاهشی پیدا کرده است اما برای خروج از وضعیت فوق حاد، با مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا کلیه مشاغل و مراکز به غیر از مشاغل ضروری از ۲۰ آبان به مدت یک ماه تا حداکثر ساعت ۱۸ مجاز به فعالیت هستند.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.