شاهین پرس

دبیر ستاد اقامه نماز شهرستان شاهین شهر و میمه منصوب شد

کدخبر: 86038
۱۸ آبان ۱۳۹۹ در ساعت ۱۲:۴۵ بعد از ظهر

به گزارش شاهین پرس؛ حجّه الاسلام ابراهیم رنجبر مدیر ستاد اقامه نماز استان اصفهان طی حکمی حجّه الاسلام علی بقایی شهرکی را به عنوان دبیر ستاد اقامه نماز شهرستان شاهین شهر و میمه منصوب کرد.

مدیر ستاد اقامه نماز استان اصفهان در این حکم بر توسعه و ترویج فرهنگ نورانی اقامه نماز با تعامل موثر و سازنده با سایر دستگاه‌های اجرایی و تلاش و جدیت برای اجرای طرح ها و برنامه های مصوب ستاد اقامه نماز کشور در سطح آن شهرستان تاکید کرده است.

متن حکم به شرح ذیل می باشد:

برادر ارجمند جناب حجّه الاسلام و المسلمین علی بقائی شهرکی

با سلام و احترام

با عنایت به پیشنهاد فرماندار و امام جمعه محترم مبنی بر شایستگی و صلاحیت جنابعالی در خدمت به توسعه و ترویج فرهنگ نماز به موجب این ابلاغ به عنوان دبیر ستاد اقامه نماز شهرستان شاهین شهر و میمه منصوب می گردید.

امید است با همکاری و همراهی مسئولین دستگاه های اجرائی و نیروهای مردمی در جهت فعال نمودن ظرفیت‌های دولتی و مردمی در زمینه اقامه هر چه بهتر نماز موفّق و مؤیّد باشید.

پیگیری لازم در جهت تحقق پیامهای مقام معظّم رهبری(مدظله العالی) به اجلاس های سراسری نماز و آئین نامه دولت در توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز مورد تاکید می باشد.

خدمت به نماز، خدمت به همه خوبیها است. از اینکه تقبّل نموده اید در این زمینه خدمت داوطلبانه و بی منّت نمائید تشکر نموده و امیدوارم خدمات شما ذخیره آخرت گردد.

ابراهیم رنجبر مدیر ستاد اقامه نماز استان و مشاور استاندار اصفهان/  ۹۹/۰۸/۱۴

انتهای پیام/