۱۶:۵۴ - چهارشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۹

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شاهین شهر:

کودک و نوجوان ایرانی چون ستاره درخشان است/ هفته ملی کودک امسال مجازی برگزار شد

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شاهین شهر گفت: کودک و نوجوان ایرانی ستاره ای درخشان است که به میزان بر آورده کردن نیازهایش در آینده درخشش بیشتری خواهد داشت.

فریبا پسنده در گفتگو با خبرنگار شاهین پرس؛ با بیان اینکه کودک و نوجوان ایرانی ستاره ای درخشان است که به میزان بر آورده شدن نیازهایش در آینده درخشش بیشتری خواهد داشت اظهار کرد: کودکان همچون گل هایی هستند که در باغ زندگی روییده و با کلام شیرین خود خانواده را شادابتر می کنند و بدون شک وظیفه ما پرورش خلاقیت های این عزیزان است.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شاهین شهر افزود: ویژه برنامه های فرهنگی و هنری و ادبی هفته ملی کودک امسال با شعار«آینده را باید ساخت» از دوازدهم لغایت هفدهم مهرماه که با ایام اربعین حسینی مصادف شده بود عطر و بوی و عشق حسینی به خود گرفت.

وی با تاکید بر اجرای شیوه نامه های بهداشتی خاطرنشان کرد: هفته ملی کودک امسال که بدلیل وجود شرایط خاص کرونایی متفاوت از سال های گذشته و بصورت مجازی برگزار کردیم، در فضای مجازی این امکان‌ را فراهم آوردیم تا با دستان سبز و حضور مهربان کودکان بر بوم چهره، لبخند به تصویر بکشیم.

پسنده با اشاره به برپایی نمایشگاه مجازی آثار برگزیده اعضای کانون افزود: به مناسبت هفته ملی کودک در این مرکز ویژه برنامه های فرهنگی، هنری، ادبی متنوعی از جمله برگزاری مسابقه نقاشی با عنوان یک قصه، یک نقاشی، فراخوان متن و دلنوشته ادبی با عنوان آرزوهای کودکی، فراخوان مهرواره داستان نویسی با عنوان دنیای ما زیباست، طعم شیرین کتاب (بامعرفی کتابهای عاشورایی کودکان)، معرفی شخصیت کودکان عاشورایی و بیان یک جمله توسط اعضا در وصف این کودکان، شعر خوانی اعضا کودک در گروه های مجازی مرکز، ساخت اسباب بازی رویایی من در کارگاه سفال، ساخت کاردستی خلاق، راه اندازی فروشگاه اینترنتی محصولات و سرگرمی های سازنده کانون پرورش فکری با 25 % تخفیف به نشانی shop.kpf.ir، شرکت عضو نوجوان پسر در وبینار ویژه استانی، شرکت مربیان در فراخوان نمایشنامه خوانی با عنوان در مسیر یار و پخش بیانیه روز جهانی کودک در فضای مجازی برگزار شد.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شاهین شهر در پایان به اهمیت شادابی کودکان در خانواده اشاره و تاکید کرد: والدین باید فضای منزل را برای رشد و پرورش فرزندان آرام و شاد نگاه دارند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.