۱۶:۰۴ - جمعه ۲۸ شهریور ۱۳۹۹

خون شهید خردسال حادثه تروریستی اهواز خط بطلان بر توطئه ها بود

پدر شهید محمد طاها اقدامی هدف دشمنان از جنایت تروریستی 31 شهریور سال 97 اهواز را تضعیف و خدشه دار کردن ابهت و اقتدار نیروهای مسلح ایران بود عنوان کرد و گفت: خون محمدطاها نفاق را از بین برد و توطئه دشمنان را نقش بر آب کرد.

به گزارش شاهین پرس؛ سرهنگ سعدالله اقدامی در جلسه ستاد هماهنگی مراسم سالگرد فرزندش در شاهین شهر گفت: جنایت تروریستی 31 شهریور سال 97 اهواز از جنایت هایی است که نه تنها مردم خوزستان بلکه تمام مردم همیشه هوشیار ایران آن را فراموش نخواهند کرد، زیرا خون محمدطاها نفاق را در ایران از بین برد.

پدر شهید محمد طاها اقدامی با بیان اینکه او فقط چهار سال داشت، اما نقشه های پلید دشمنان برای تفرقه افکنی در این مرز و بوم را نقش بر آب کرد، افزود: سی و یکم شهریور نود و هفت، روز رژه نیروهای مسلح بود، محمدطاها به همراه مادر و خواهرش برای تماشای مراسم رفته بودند.

وی ادامه داد: داعش با برنامه از قبل پیش بینی شده و هماهنگ سازی شده و حمایت وهابیت آمده بود تا نقشه خونریزی و بمب گذاری و حتی تصرف شهر را عملی کند.
قبل از شروع این اتفاق رسانه های دشمنان آماده تبلیغات میدانی در آن ساعت بودند.

سرهنگ اقدامی افزود: پس از شروع مراسم پنج نفر که از عاملان و مجریان این حمله بودند از پشت جایگاه، با ایجاد صداهای مختلفی نفوذ کردند و با هدف تضعیف ابهت و خدشه دار کردن نیروهای مسلح ایران ، افراد زیادی از جمله زنان و کودکان را هدف رگبار گلوله قرار دادند.

وی ادامه داد: فیلم های مختلف از ماهواره ها به سرعت پخش می شد و دشمنان قسم خورده انقلاب ادعا می کردند که هدف از این حادثه مردم ایران نبوده بلکه نیروهای مسلح و براندازی حکومت بوده است ابن درحالی بود که در آن شرایط بحرانی بخاطر تبلیغات گسترده رسانه ها، افکار عمومی سر در گم شده بودند و باید پی به حقیقت ماجرا می بردند.

پدر شهید محمدطاها اقدامی خاطرنشان کرد: انتشار تصاویر پیکر غرق به خون محمدطاها در آغوش افسر سپاهی خط بطلانی بر توطئه ها شد، مردم به سرعت متوجه نقشه شوم بدخواهان شدند اما در همان حال معاندین که شکست خورده بودند، تقصیر را به گردن همدیگر انداختند و هرکدام به نوعی شانه خالی کردند.

وی خاطرنشان کرد: البته نا گفته نماند که فتنه دشمنان به همین جا ختم نشد و پس از شهادت محمدطاها تماس های زیادی از سوی شبکه های معاند و افراد ناشناس با من و خانواده ام گرفته می شد با پیشنهادات متنوع و مختلفی قصد سو استفاده داشتند که ما با بی اعتنایی و نپذیرفتن آنها به همه تو دهانی محکمی زدیم.

سرهنگ اقدامی با بادآوری خاطرات فرزند خردسالش ادامه داد: محمدطاها از شب قبل از شهادتش پیراهن حضرت علی اصغر(ع) را که برای عزاداری امام حسین(ع)، را بر تن داشت و با همان پیراهن مورد اصابت گلوله قرار گرفت و به عالم شهادت پرواز کرد و همان پیراهن توسط حجت الاسلام قمی به محضر رهبر انقلاب رسید و ایشان بر آن بوسه زد.

وی با دعوت از خانواده های معظم شهدا و همشهریان خود به مراسم دومین سالگرد شهادت فرزند خردسالش گفت: مراسم گرامی داشت بیست و سه شهید حادثه تروریستی 31 شهریور سال 97 بعدازظهر سوم مهرماه با حضور خانواده های معظم شهدا این حادثه، جمعی از مسئولان استان و شهرستان در روستای ازان بخش میمه شاهین شهر برگزار می شود.

انتهای پیام/ فریبا اسدی

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.