۰۸:۰۰ - دوشنبه ۰۲ تیر ۱۳۹۹

با حضور سردار شیروانیان,

معراج شهدای شهر گز افتتاح شد / تصاویر

با حضور سردار شیروانیان، خانواده معظم شهید جواد محمدی، فرمانده ناحیه مقاومت شاهین شهر و میمه و جمعی از مسئولان معراج شهدای شهر گز به بهره برداری رسید.

به گزارش شاهین پرس؛ هشت سال دوران پر افتخار دفاع مقدس خالق جلوه های بسیار بی نظیر ایثار و فداکاری بود که امثال آنها را در نه تنها در تاریخ بلند و پرفراز و نشیب ایران زمین بلکه دیگر ملتها نیز شاید به سختی بتوان یافت.

معراج شهدای شهرگز یکی از مکان هایی است که شاهد همان جلوه های ویژه دفاع مقدس است جوانانی با شور و شوق فراوان در لبیک به فرمان پیر و مراد خود برای دفاع از ناموس وطن سراز پا نمی شناختن و داوطلبانه در این مکان مقدمات ثبت نام و اعزام به جبهه های نبرد با دشمن را انجام می دادند. پیکرهای جوانانی که همه دلخوشی های جوانی خود را در معامله با معبود در راه عزت و سرافرازی انقلاب اسلامی تقدیم کرده بودند برای وداع، تشییع و تدفین در این مکان انجام می شد.

در آستانه چهلمین سالگرد دوران دفاع مقدس و برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای والامقام با حضور سردار شیروانیان، خانواده معظم شهید جواد محمدی، فرمانده ناحیه مقاومت شاهین شهر و میمه و جمعی از مسئولان معراج شهدای شهر گز افتتاح شد و این مکان مرکز تصمیم گیری ویژه برنامه های گرامیداشت شهدا و دفاع مقدس باشد

شهر گز برخوار از توابع شهرستان شاهین  شهر و میمه با چهار هزار و پانصد رزمنده در دوران دفاع مقدس و تقدیم 141 شهید گلگون کفن، هنوز مادرانی دارد که چشم انتظار جگر گوشه خود هستند. مادرانی که علاوه بر پرورش شیرمردانی همچون شهید اکبر جزی، با صلابت زینب وار اولین مرکز پشتیبانی در شهرستان را راه اندازی کردند.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.