۲۲:۳۶ - سه شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۹

دبیر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان:

برگزاری نمازهای جمعه سطح استان اصفهان بعد از چهار ماه تعطیلی

مسؤول دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان اصفهان از برگزاری نماز جمعه این هفته استان اصفهان در همه نقاط استان به جز شهرستان فریدونشهر خبر داد.

به گزارش شاهین پرس؛ مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان اصفهان از برگزاری نماز جمعه شهرستان شاهین شهر و میمه خبر داد و اظهار کرد: بعد از حدود چهار ماه تعطیلی نمازهای جمعه به دلیل شیوع ویروس کرونا، با توجه به تصمیمات ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، نماز جمعه این هفته استان اصفهان در همه نقاط این استان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام محمدرضا صالحیان با بیان اینکه تنها در شهرستان فریدونشهر به دلیل قرمز بودن وضعیت این شهرستان، نماز جمعه برپا نخواهد شد تصریح کرد: از ابتدای هفته گذشته طبق مصوبه ستاد ملی مدیریت کرونا مجوز بازگشایی مساجد سطح استان داده و مساجد بازگشایی شده و نمازهای جماعت در این مساجد اقامه می‌شود.

اجتماعات جمعه و جماعات نمازگزاران جزء اولین گزینه‌های تعطیلی بعد از شیوع ویروس کرونا بودند که از حدود چهار ماه پیش تاکنون تعطیل بوده و اکنون با فروکش کردن نسبی آمار مبتلایان به این ویروس و با تصمیمات ستاد ملی مدیریت کرونا مبنی بر آغاز جریان عادی زندگی در کشور، در حال بازگشایی هستند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.